1. ""Autorka článku chcela spraviť senzáciu, pretože vodiči boli tiež v prvej línii a zlý zákerný riaditeľ im siahol na prémie. No ale dva mesiace vozili vzduch."
Osobne v tom nijakú senzáciu nevidím len konštatovanie faktu a to, že záujem o prepravu klesol, za to vodiči zodpovednosť určite nemajú. Takže takéto vyjadrenie považujem za nešťastné.
2. Do práce sa obyčajne chodí len pre peniaze. Na sociálnu politiku je tu štát a na charitu cirkev, takže absolútne nevidím dôvod na to, aby ju robil radový zamestnanec, ktorý si svoju prácu poctivo odvedie. Časti platu by sa mohli vzdať aj darmožráči v predstavenstve, vedení spoločnosti a mesta. Osobne som toho názoru, že príde aj protireakcia a zároveň je jedno, či sa bude aj prepúšťať, alebo niekto odíde aj sám, určite nikto nebude robiť mestu charitu.
3. Spomína sa tu pomoc štátu a ja pýtam: Je štát "dojná krava", aby ratoval to, za čo nie je zodpovedný? A keď nedá nič, čo bude potom? Mesto už roky tlačí svoj dlh pred sebou ako balvan, ktorý ho nakoniec raz asi aj privalí. Najlepšie je alibisticky sa zbaviť zodpovednosti tvrdením: Ňet peňeži.
4. Ja osobne považujem toto riešenie za najprimitívnejšie, aké vôbec existuje.
Osobne v tom nijakú senzáciu nevidím len konštatovanie faktu a to, že záujem o prepravu klesol, za to vodiči zodpovednosť určite nemajú. Takže takéto vyjadrenie považujem za nešťastné.
2. Do práce sa obyčajne chodí len pre peniaze. Na sociálnu politiku je tu štát a na charitu cirkev, takže absolútne nevidím dôvod na to, aby ju robil radový zamestnanec, ktorý si svoju prácu poctivo odvedie. Časti platu by sa mohli vzdať aj darmožráči v predstavenstve, vedení spoločnosti a mesta. Osobne som toho názoru, že príde aj protireakcia a zároveň je jedno, či sa bude aj prepúšťať, alebo niekto odíde aj sám, určite nikto nebude robiť mestu charitu.
3. Spomína sa tu pomoc štátu a ja pýtam: Je štát "dojná krava", aby ratoval to, za čo nie je zodpovedný? A keď nedá nič, čo bude potom? Mesto už roky tlačí svoj dlh pred sebou ako balvan, ktorý ho nakoniec raz asi aj privalí. Najlepšie je alibisticky sa zbaviť zodpovednosti tvrdením: Ňet peňeži.
4. Ja osobne považujem toto riešenie za najprimitívnejšie, aké vôbec existuje.
Jan Vartas
2. unifikácii to nijako nebráni, nakoľko trakčnú výzbroj je dnes možné nainštalovať do hocijakej autobusovej karosérie stačí sa dohodnúť s jej dodávateľom (máme trolejbusy SORky, Solarisy a sú aj už nové Ivecá).
3. každý dopravca by mal vedieť koľko a akých vozov potrebuje a hlavne, či ich je bude čím zaplatiť. Je zbytočné robiť súťaž na X kusov a nakoniec kúpiť jeden, či dva autobusy.