Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pe Ha #24668:
Pri L20 by som bol rád, ak by to bolo trvalé. 😃
Reply on: Vladimír #24667:
Super, díky. Ešte sa chcem opýtať, to zrušenie L20 a N3, a zmena trás ostatných dvoch, to je trvalá vec?
Reply on: Pe Ha #24666:
Už je aj L27 tam.
K tým novým CP. Všetky linky sa menili, okrem 27? Zrejme aj tá sa menila, keďže o 5:00 z Terchovskej píše, že ide po DJZ, ďalej ako 41, ale pri nej nie je odchod z DJZ o 5:12, ale až o 5:42.
Reply on: Sam0s_375 #24663:
Ten nárazník evidentne je nalakovaný, akurát inou farbou.
Reply on: Karosa Lover #24662:
Písal som na Prevádzku údržby trolejbusov a PTZ kvôli viacerým vozidlám, odpoveď sa dozvieme čoskoro, majú toho kopu, takže musíme byť trpezliví.

Ohľadom 718 - fotky spracovávam, v noci, resp. zajtra vydám aj infošku.
Ja tiež dúfam že sa tá súťaž na elektrobusy podarí a budeme mať aspoň niečo nové vo vozovom parku, kľudne nech to je aj SOR. Inak keď už sme pri tých SORkách, tak neviete náhodou niekto čo je so 716 a 717?
Reply on: Solider #24660:
Mechanicke... Tie dotykove na SORkach je fakt tragedia, ale zodpoveda to celkovej kvalite toho vozidla.
Reply on: Tomas #24659:
A sú dotykové alebo mechanické?
Reply on: Viko #24658:
No jo. tak ale ako argument dost chabe. V Prahe v metre som este nezazil aby nejaky dopyt na dverach nefungoval.
Reply on: Tomas #24656:
Možno snaha vyhnúť sa mimoriadne kazivým dotykovým tlačidlám na dverách poslednej generácie SORiek?
Reply on: N/A #24647:
Keď som teraz narýchlo prezrel dostupnosť CP, tak takúto možnosť ponúkali len tie od DPMŽ.

V ČR, kde sú častejšie používané ako napr. mapy od Google, sú pomerne dosť presné. Všetky dáta, ktoré smerujú do Celostátního informačního systému o jízdních řádech sú automaticky poskytované aj na mapy.cz.
Problémom (hlavne v zložke plánovanie) však môže niekedy byť nesprávne "preloženie" dát, ak dopravca používa iný softvér ako Chaps (to je aj dôvod, prečo sa platnosť CP nezmyselne "láme" - premáva do 29. 06. a od 30. 06., hoci nedochádza k žiadnej zmene), v geografickom vyjadrení hlavne pri vlakových výlukách.
Ake su vlastne dovody na zadavanie podmienky umiestnenia dopytovych tlacidiel na madla a nie na dvere?
Nepredpokladám, že sa prihlási niekto mimo Škody a SOR-ky. Jedine žeby sa tu natlačili Turci ako v Bratislave. I keď neviem či spĺňajú podmienky. Každopádne dobrá správa. Verím, že konečne sa tie súťaže podaria. Myslím, že si už podnik dal oveľa väčší pozor.

K aktuálnemu dianiu, ktoré môže zaujímať aj tu
- https://e.dennikn.sk/minuta/1874367 výpadky na tržbách má DPMP až 85%, zrejme príde finančná výpomoc od štátu
- Aj keď sa spomínalo, že všetky nepodpísané eurofondy vo veľkom pôjdu na riešenie korony, minister dopravy zatiaľ obránil projekty jeho rezortu. To znamená, že na chystané eurofondové výzvy na infraštruktúru a trolejbusy pre DPMP by sa mohli nájsť peniaze. Isté na 100% to ale samozrejme nie je.
Reply on: N/A #24653:
Nech už to vyhrá ktokoľvek, hlavne aby sme sa zbavili tých mikrovlniek zo Spišskej...
Reply on: rexino #24648:
A boli nejaké? S výnimkou trolejbusov, ktoré sú už vo výrobe, a ktoré boli teda vysúťažené a objednané, sa nič iné neplánovalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.