Celá tá nová verzia je strašná, nech sa na mňa nikto nehnevá. Tie CP, hlavne druhopásmových liniek je jeden veľký mišmaš. Nehovoriac o tom, že pred každou zastávkou sa nachádza Prešov, alebo názov konkrétnej obce.
Nemám pri sebe svoje poznámky, ale tie začiatky boli trochu zložitejšie. Prvá trasa L33 bola Sídlisko III - železničná stanica. Po predĺžení na Sekčov bola konečná najprv na úrovni Pavla Horova, až potom bolo predĺžená na Laca Novomeského, kde vydržala až do svojho zrušenia.
Aktuálne pripravujeme prechod na pôvodný zápis výpravy vo forme "linka - číslo vozidla/turnus vozidla", v sekcii výpravy, podobne ako to funguje v iných mestách.
"Sú to turnusy, na ktorých linky jazdia. Prvé číslo znamená 1 - trolejbus/ 2 - autobus, druhé číslo 0 - midibus/ 1 - vozidlo štandardnej dĺžky (12 metrov)/ 2 - kĺbové vozidlo (18 metrov), tretie číslo 1 - celodenné poradie (vozidlo jazdí celý deň/2 - špičkárske poradie (vozidlo jazdí v čase rannej a poobedňajšej špičky)/3 - ranná špička (vozidlo jazdí v čase rannej špičky)/ 4 - poobedňajšia špička (vozidlo jazdí v čase poobedňajšej špičky)/ 5 - nočný turnus (vozidlo jazdí v noci). Číslo za lomkou je zase poradie turnusu, na ktorom linka jazdí.
Uvediem príklad: 211/6 = 2 - autobus, 1 - 12-metrové vozidlo, 1 - celodenné poradie, 6 - 6. poradie, na ktorom linka jazdí. "
Iveca ešte cez víkend aj na l.13 a 24. Celotýždenne aj na posledných myslím 2 kolách na l.15, ale keďže je to neskoro v noci, je ti tá 15 zrejme k ničomu.
Áno, je to blbosť. Takto to je vypustené v tlačovej agentúre, keďže to píšu podobne aj inde. Ale parciály sa riešiť z EU pre DPMP plánujú. Výzvy sa po novom posunuli na jeseň tohto roku, ale to som aj očakával. Tie pôvodné termíny boli naozaj šibeničné.
Ináč v tom článku pán riaditeľ spomína, že plánujú nahradzovať 13 ročné stroje, takže je jasné, že nejaké Citelisky pôjdu preč. Som zvedavý ktoré a koľko pôjde preč (okrem tých, ktoré sa zrejme už samé ponúkli na vyradenie skôr).
N/A