Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #24526:
Dakujeme za nahlasenie, opravene.
Reply on: Pe Ha #24527:
Mne sa jedine páči, že sa rozšírila funkcia CP spojených liniek na všetky MHD, napríklad prešovská 4+8 alebo 8+38.
Reply on: N/A #24526:
Celá tá nová verzia je strašná, nech sa na mňa nikto nehnevá. Tie CP, hlavne druhopásmových liniek je jeden veľký mišmaš. Nehovoriac o tom, že pred každou zastávkou sa nachádza Prešov, alebo názov konkrétnej obce.
V novej verzii stránky chýbajú CP nočných liniek. 😛
Reply on: Jan Vartas #24523:
Nemám pri sebe svoje poznámky, ale tie začiatky boli trochu zložitejšie. Prvá trasa L33 bola Sídlisko III - železničná stanica. Po predĺžení na Sekčov bola konečná najprv na úrovni Pavla Horova, až potom bolo predĺžená na Laca Novomeského, kde vydržala až do svojho zrušenia.
Reply on: Jan Vartas #24523:
Ale Ikarusy na 33 sú nezabudnuteľné....
Reply on: Martines88 #24522:
Chronológia Linky 33 podľa mojich záznamov:

od 1.1.1980 - 21.11.1992 trasa: Sídlisko III - Hlavná - L. Novomeského

od 22.11.1992 linka je zrušená

od 1.7.1996 trasa: Delňa - MK 2 - Širpo (vznikla z linky 35/C)

od 1.9.1998 trasa: Švábska - MK 2 - Širpo

od 1.9.2002 trasa: Delňa - MK 2 - Širpo
chcem sa spytat koľko rokov? premáva už 33 v Prešove myslím starú trasu aj novu trasu zároveň
Reply on: Šimon3706 #24520:
Aktuálne pripravujeme prechod na pôvodný zápis výpravy vo forme "linka - číslo vozidla/turnus vozidla", v sekcii výpravy, podobne ako to funguje v iných mestách. 🙂
Reply on: 4.2.0 #24519:
Díky už tomu chápem, len škoda, že to neukazuje, że na akú linku ten autobus išiel.
Reply on: Šimon3706 #24518:
Citujem:

"Sú to turnusy, na ktorých linky jazdia. Prvé číslo znamená 1 - trolejbus/ 2 - autobus, druhé číslo 0 - midibus/ 1 - vozidlo štandardnej dĺžky (12 metrov)/ 2 - kĺbové vozidlo (18 metrov), tretie číslo 1 - celodenné poradie (vozidlo jazdí celý deň/2 - špičkárske poradie (vozidlo jazdí v čase rannej a poobedňajšej špičky)/3 - ranná špička (vozidlo jazdí v čase rannej špičky)/ 4 - poobedňajšia špička (vozidlo jazdí v čase poobedňajšej špičky)/ 5 - nočný turnus (vozidlo jazdí v noci). Číslo za lomkou je zase poradie turnusu, na ktorom linka jazdí.
Uvediem príklad: 211/6 = 2 - autobus, 1 - 12-metrové vozidlo, 1 - celodenné poradie, 6 - 6. poradie, na ktorom linka jazdí. "
Neviete mi niekto povedať ako sú napísané tie linky vo výprave? Lebo ja z toho neviem vôbec nič vyčítať.
Reply on: Lukas54 #24514:
Občas tie maľuchy jazdia aj na L20
Reply on: Lukas54 #24514:
Na L24 taktiež aj cez pracovné dni mimo špičky.
OK, ďakujem 🙂
Reply on: PeterMHDVideos #24512:
Iveca ešte cez víkend aj na l.13 a 24. Celotýždenne aj na posledných myslím 2 kolách na l.15, ale keďže je to neskoro v noci, je ti tá 15 zrejme k ničomu. 🙂
B961 len v pracovných dňoch v čase rannej a poobedňajšej špičky na linkách 28, 32(A), 34, 39, 45.
Ivecá celotýždenne na linkách 12, 27, 41, 42.
Chcem sa niečo opýtať, na akých linkách najčastejšie jazdia B961 a Iveco First FCLLI ?
Reply on: m.doudera #24509:
Áno, je to blbosť. Takto to je vypustené v tlačovej agentúre, keďže to píšu podobne aj inde. Ale parciály sa riešiť z EU pre DPMP plánujú. Výzvy sa po novom posunuli na jeseň tohto roku, ale to som aj očakával. Tie pôvodné termíny boli naozaj šibeničné.

Ináč v tom článku pán riaditeľ spomína, že plánujú nahradzovať 13 ročné stroje, takže je jasné, že nejaké Citelisky pôjdu preč. Som zvedavý ktoré a koľko pôjde preč (okrem tých, ktoré sa zrejme už samé ponúkli na vyradenie skôr).
Reply on: m.doudera #24509:
bohužiaľ je to blbosť ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.