Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vasi #1206:
No netušil som že si až taký pako. A čo má jazdiť na Širpo alebo na Budovateľskú trolejbus každých 5 minút, keď tam nie je frekvencia? To, že tam vôbec jazdia trolejbusy, je jednoznačným dôkazom toho, že mesto trolejbusy podporuje. V akomkoľvek inom meste by už toiž trolejbusy na tieto miesta ako aj na Dúbravu dávno nechodili.
Reply on: Papyr #1207:
A napriklad aj L2/5 alebo klbova 38 cez prazdninove vikendy.
Reply on: pitto32 #1208:
Pitto, jedna sa o OJAZDENE 15Tr. To nemoze stat 4 miliony. Ked sa predaval Ikarus ev.c. 291, tak stal (dufam, ze sa nezmylim) okolo 15 tisic? Asi tak nejak.
Medzi zastávkami Karpatská a Sibírska, pred budúcim vchodom na parkovisko do Hypernovy, osadili 4 stĺpy ( žlto-sivá, neskôr žlto-modrá). Zatiaľ sú bez drôtov ?

15 Tr asi tak po 4 milióny ? 🙂
Reply on: S499.1023 #1204:
Neviem. Mas zaujem vylozene o 15Tr? 14-tok by asi na vyradenie bolo viac 🙂 Ale neviem, ci uz je zaujemca o 15 Tr 02/6 ev.c. 86 - ta je vo vybornom stave a ide sa rusit...

Re #1206 vasi: No, az tak by som nas stav zatrolejovania nenazyval "torzom". Mame spojenie z jednej strany mesta cez centrum a stanicu na druhu stranu mesta, plus zatrolejovanych vela periferii. Myslim, ze na mesto nasej velkosti sme zatrolejovani celkom dobre, napriklad taka BB, zatrolejovana len po jednej strane mesta, nam moze zavidiet. Okrem Svabov, MK4, Nemocnice a mozno jednostopeho Sidlovca a jednostopej Levocskej si neviem predstavit, kam este dalej by sa mohli trolejbusy rozsirovat.

Komunisti mali velkolepe, az megalomanske plany. Dnes nema zmysel realizovat ich predstavy o trolejovani Petrovanskej, MK2 a podobne. Ako casto by tam trolejbus jazdil?

A k tej linke s hodinovym intervalom: u nas je taka linka len jedna (7). V Ziline je takych liniek 5 z celkoveho poctu 10, to znamena rovna polovica.
Reply on: Vladimír #1201:
Totizto dalsie rusenie by uz bolo definitivnym koncom presovskych trolejbusov. To torzo, co zostalo po velkolepych planoch spred roku 1989, drzi viacmenej iba silou vole a na smiech je napriklad trolejbusova linka, ktora jazdi v intervale 60 min.
Reply on: Vladimír #1198:
Aky to ma zmysel odstavovat tie najlepsie kusy???
Reply on: Vladimír #1198:
Nevieš náhodou, po koľko tak DPMP predáva 15Tr? Že by som si jednu peknú zachovalú kúpil?
Reply on: V.P. #1202:
Strolejovanie ďalších tratí je takmer výlučne v kompetencii MsÚ. A vzhľadom na zrušenie štátnych dotácií na MHD od 1.1.2005 teraz do popredia vystupujú celkom iné priority.
To znamená,že aby DPMP v blízkej budúcnosti nenakupoval predražené Tr 24 resp. 25 ,jednoznačne nevyradí žiaden trolejbus ale strolejuje autobusové trate dľa zámeru budúceho rozšírovania trolejovej trakcie v meste!?
Reply on: pitto32 #1199:
No čo by tie turnusy robilo? Zvyšné trolejbusy. Doteraz ich bol nadbytok, takže od septembra budú všetky okrem rezervných pekne jazdiť a nie postávať po vozovni.

Re #1200 V.P.: Nie, neberie. Lebo:
a) trolejbusová doprava sa totiž rušiť nebude
b) trolejbusová doprava sa ani len obmedzovať nebude
c) trolejbusová doprava ani len stagnovať nebude
d) trolejbusová doprava sa bude práveže POSILŇOVAŤ - od 1.9. sa zahusťuje sedlový interval na L38 z 30 na 20 min.
!!! Neberie si DPMP príklad s Teplíc ? Aj tam to vedie k zrušeniu trolejbusovej trakcie !
Reply on: Vladimír #1198:
to nemyslíš vážne?
Také odstavenia ?
Tak potom čo bude robiť turnusy, čo teraz robili tieto troleje?
109-ka je mladý voz.... ? ? ?
A je to tu - september sa blíži. Od nového školského roka sa už aj na kĺbových trolejbusoch zavádzajú trojosádky vozidiel. Okrem iného si od toho DP sľubuje nižšie nároky na početnosť trolejbusového parku pri nezmenených dopravných výkonoch. Z tohto dôvodu sa jeden trolejbus Škoda 15 Tr vyradí - bude to už všeobecne známa 86 - a ďalších 5 sa odstaví z prevádzky a budú plniť funkciu rezervného vozidla. Podľa všetkého to budú trolejbusy č. 94, 95, 98, 105 a ten posledný bude možno 109.

V tejto súvislosti ma napadlo, že ak 105-ka pôjde od septembra do rezervy, ktovie či práve generálkovaná 93 neobdrží CVR Regina.
Ale tie komentáre k prešovskej doprave nemajú chybu:
"W Presovie są naprawdę tanie bilety, pare lat temu miałem okazje przejechać się taką Karosą w 2 strony i zapłaciłem 8 koron w sumie szkoda że takich niskich cen nie ma w Polsce "
Reply on: Furčan #1194:
Nuž, je to celkom možné, ba až pravdepodobné ?
Reply on: Vladimír #1193:
klykni na: Buses-Karosa-Irisbus Agora/Karosa CityBus 12M (64)-DP Prešov : Fotka je fotena na ul.Grešova L10.
Reply on: Vladimír #1193:
Niesi náhodou na tej fotke ty vedľa vodiča?? http://transport.wroc.biz/
Reply on: Sarko #1190:
Ja už neviem. Asi to fakt bude na predajcu. V Prešove som reklamu skrátka označil ako FaF a hotovo.

Btw. Nová ŠPZ Tambusu 327 - PO-585BP.
Reply on: Sarko #1190:
Sú tam digitály a nípisy Konica Minolta. Pod digitálmi bol na jednej z košických Karos názov fotocentra FaF v OC Optima. Preto sme sa s Ikarusom naťahovali na tom, že reklamu má produkt alebo predajca. Ale potom som videl ďalšiu relamu, kde boli tie isté foťáky, ale úplne iný predajca s celkom inou adresou. Takže ono asi fakt ide o tie foťáky.

Re #1191 pitto32: Joj, Ty si hneď všetko všimneš 🙂 Dobre, na rovinu - mal som taký zhon, že som žiadny update nestihol pripraviť a včera večer som bol už taký unavený, že som rovno odkväcol spať. Teraz si len pozerám fóra a update sa mi - čestne priznávam - vrcholne robiť nechce. Takže to bude asi historicky prvý prešovský update, ktorý pribudne až niekedy popoludní alebo dokonca večer ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.