Dispecer vodicovi vzdy nahlasi za aky turnus v takomto pripade ide, cize ho to nemusi dopredu trapit...natuka tam kod, ktory mu povedia rovno s tym, za ktoru linku ide...to fungovalo aj doteraz takto na pocitacoch, ktore nesli "cez kartu".
Pri novom palubnom počítači (aspoň to tak vyzerá) si vodič manuálne nastaví operatívne vykonávajúcu službu. Ak je potreba, zadá aj aktuálnu polohu vrámci obehu (pre hlásenie zastávok a zobrazovania presnosti dopravy na displeji).
Problém však môže nastať, ak vodič nevie, o akú službu sa jedná. Ak napr. vodič má hradiť vozidlo na L45, tak nemusí vedieť, koľká 221/.. je to.
343 isla rano na 223/2 (minimalne jednu L35), neviem ale ci ma este stary pocitac a ako sa zobrazuju nahrady na tom novom. Mala klasicky napisanu konecnu, nie velkymi...
N/A
212/1 - 362
212/2 - 353
212/3 - 364
212/4 - 360
212/5 - 339 ráno ? a 385 poobede
212/6 - 365
212/7 - 369
212/8 - 352
222/1 - 382
222/2 - 349
222/3 - 345 alebo 383
222/4 - 381