Od Citelisa321:
keď je námraza na vedení zvyknú sa /niekedy len na tie turnusy , ktoré začínajú ako prvé/ vypravovať 15 TR , aby "prerazili" námrazu na vedení, nakoľko nemajú /asi žiadnu ? / elektroniku a 31 TR majú dosť citlivú -kde by to každú chvíľu pre niečo pískalo - a aby sa predišlo poruchám u 31 TR, keď už sa námraza roztopí /väčšinovv doobedňajších hodinách / tak sa zvyknú vozy vymienať , napr.dnes cca o 10,30 išla 100 smerom do vozovne po sabinovskej ul. , niekedy, keď je námraza silná , zvyknú sa vypravovať doobeda aj autobusy /ale len cez víkend , keď je ich dostatok/ a neskôr sa vymieňajú za trolejbusy , vraj jeden postrek trolejového vedenia vychádza okolo 10 000 SK - preto , ak si nie sú istý či sa im večer oplatí/aby zbytočne nevyhodili peniaze/ striekať /či ráno bude námraza/ rieši sa to potom takto
keď je námraza na vedení zvyknú sa /niekedy len na tie turnusy , ktoré začínajú ako prvé/ vypravovať 15 TR , aby "prerazili" námrazu na vedení, nakoľko nemajú /asi žiadnu ? / elektroniku a 31 TR majú dosť citlivú -kde by to každú chvíľu pre niečo pískalo - a aby sa predišlo poruchám u 31 TR, keď už sa námraza roztopí /väčšinovv doobedňajších hodinách / tak sa zvyknú vozy vymienať , napr.dnes cca o 10,30 išla 100 smerom do vozovne po sabinovskej ul. , niekedy, keď je námraza silná , zvyknú sa vypravovať doobeda aj autobusy /ale len cez víkend , keď je ich dostatok/ a neskôr sa vymieňajú za trolejbusy , vraj jeden postrek trolejového vedenia vychádza okolo 10 000 SK - preto , ak si nie sú istý či sa im večer oplatí/aby zbytočne nevyhodili peniaze/ striekať /či ráno bude námraza/ rieši sa to potom takto
Polio