Reply on: Quinny #1092:
Vážení, zapojím sa do tejto debaty ako (asi) jediný vodič trolejbusov z vás. ekologické a technologické výhody trolejbusov sú neodškriepiteľné, to uznávam, ale no.ev.di., ty chceš v roku 2011 budovať trolejovú trať v meste s ani nie 53 000 obyvateľmi? uvedomuješ si, že takáto trať a meniarne, výhybky a kríže by stáli v Prievidzi milióny? obzvlášť, keď sa dá očakávať, že za niekoľko málo rokov budú elektrobusy s kapacitou článkov dostačujúcou na celodennú prevádzku v podmienkach Prievidze... tak radšej zoberme tie peniaze a ******* ich do ohňa...
no.ev.di.
Čo sa týka SOR-u, tak to je paródia na autobus. SOR predáva iba vďaka tomu, že podniky v SR a ČR zaujíma iba to koľko autobus stojí, koľko zaň zaplatia, čo je jednorázová položka no nepozerajú na kvalitu materiálu. SOR je lacná šunka a nemá nárok v našich podmienkach ten klbák prežiť viac ako 10 rokov, nieto už toľko čo prežili Ikarusy 280 alebo Karosy, že ťahajú cez 15 rokov!