Reply on: Quinny #1092:
Vážení, zapojím sa do tejto debaty ako (asi) jediný vodič trolejbusov z vás. ekologické a technologické výhody trolejbusov sú neodškriepiteľné, to uznávam, ale no.ev.di., ty chceš v roku 2011 budovať trolejovú trať v meste s ani nie 53 000 obyvateľmi? uvedomuješ si, že takáto trať a meniarne, výhybky a kríže by stáli v Prievidzi milióny? obzvlášť, keď sa dá očakávať, že za niekoľko málo rokov budú elektrobusy s kapacitou článkov dostačujúcou na celodennú prevádzku v podmienkach Prievidze... tak radšej zoberme tie peniaze a ******* ich do ohňa...
Valec
Napr. v PD by bohate stačilo, keby sa podarilo obnoviť a nalákať ľudí na neobmedzené mesačníky. Lebo vozidlá sú nové, intervaly plus mínus tiež pravidelné (i keď ako pozerám je čo zlepšovať...), ponuku spojov celkovo zhonotiť neviem, ale vždy som v PD videl autobusov a autobusov jazdiť... takže nič iné na začiatok netreba.
Vo všetkých 3 mestách, kde si ich nikdy nezrušili bol prepad cestujúcich ďaleko nižší ako v mestách, kde ich nahradili úžasnou (niekde "až" dvojkorunovou) zľavou pri platbe čipovou kartou. To je ten prvok, čo vyhnal cestujúcich z autobusov. A za toto si môže SADka sama. ?