Vladimir: To akože na L19 ohľadom dneška malo čo znamenať?
To sa nedal autobus so pokazenými strednými dverami nahradiť busom inej menej vyťaženej linky napr. L11, 3 apod.?!
Pretože veľa ludí len krútilo hlavu......
Zase chýba ten cesťák na Golianovej (stredná zastávka). Teda teraz chýba len trištvrte. Zvyšný kúsok ostal. Myslím, že ho niekto podpálil. Asi keď fajčil. ? ?
Možno, že to nie je veľmi reálne, ale mal by som jeden návrh. ? Počas nedávnych horúcich dní ma napadlo, či by nebolo možné pri generálnych opravách Karôs dosadzovať okná z exportnej verzie. Myslím si, že pokiaľ by boli zohnateľné letné cestovanie v nich by to značne spríjemnilo.
Re #3398 Kalimero: Veru... Mrzí ma to, ale dnes takýchto spojov bolo viac. Náhoda je blbec a včera popoludní stála pri SAD. V priebehu krátkej doby skončilo pre poruchu toľko vozidiel, že to ráno skrátka muselo krachnúť. A krachlo... Nešlo viacero spojov na viacerých rôznych linkách. Dispečerom neostalo iné, ako lepiť aspoň to, čo sa dalo
Žiaľ, stav vozového parku si pýta svoju daň. Preto sa výslovne žiada jeho razantnejšia obnova. Hovorí sa síce, že koncom roka... ale nechajme sa prekvapiť...
dneska rano nesiel bus c. 26 smerom zo zobora o 8:28 z razc. metodova.. bol v zapche alebo sa pokazil?? cakal som do 8:36 a nebolo vidno ani, ze by isiel hore.. ?
Vladimir:
.....Na všetkých troch linkách okrem toho dochádza k ďalším drobným posunom spojov v rozpätí do 5 min. v súvislosti s úpravami jazdnej doby.
- to znamená pre L1, že bude mať interval od LÚ Zobor 06/36?,
či 10/4 alebo inak?
Ďakujem za tento príspevok, môžem s ním celkom súhlasiť.
Som rád, ak sa občas stretnem aj s pochvalným slovom s tým, čo sa aspoň doposiaľ podarilo spraviť. Trend v doprave je presne taký, ako píšeš. Liniek by malo byť menej a intervaly hustejšie. Priamu linky by som možno nenašiel úplne každý, ale vďaka frekventovanej doprave a tarifnému zjednodušeniu prestupov by to nebol taký problém ako dnes.
Súčasný stav nie je trvalý a jeho úprava sa pripravuje. Ide o zmenu, ktorá by mala nadviazať na doterajší vývoj. Zatiaľ nepredpokladám nejaké horibilné zmeny "Z", že by jedného rána sa učili cestujúci systém liniek odznova. Ale už v najbližšej etape zmien by som veľmi rád uviedol do života možno na prvý pohľad nenápadné, ale to milšie prekvapenia, ktorých by sa cestujúci mali chytiť.
Samozrejmosťou ostáva aj boj o predplatné lístky. Kiež by sa ho podarilo doviesť do víťazného konca. Signály sú zatiaľ stále povzbudivé a verím, že sa neopájam zbytočným optimizmom, ak poviem, že verím, že mesačné a štvrťročné lístky v Nitre ešte budú.
K predstave moderneho systemu MHD som zabudol spomenut zavedenie mesacnych (rocnych) predplatnych listkova a hlavne integraciu autobusov MHD s inymi druhmi dopravy (zeleznice a v Nitre obzvlast silna primestska regionalna doprava). Pokial viem, integrovane dopravne systemy su zavedene len v Bratislave a Ziline, aj to v menej prijemnej podobe ako napr. v Ostrave, Prahe alebo Brne (mam na myslim moznost cestovat vsetkymi dostupnymi prostriedkami na jeden cestovny doklad bez obmedzenia ci specialneho doplatku).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M
Ešte že aspon vodič bol ochotný a trpezlivý.