Reakcia na: vjMTV #3286:
Sarkan sa bude drzat dovtedy, kym nebudu predplatne listky. Dnes je o tri koruny drahsi. Ked stojim na zastavke, a prave nejde MHD, ale Sarkan, a mam platit jednorazove cestovne v MHD alebo jednorazove cestovne u Sarkana, tak si tie tri koruny doplatim, aby som nemusel cakat dajme tomu este 20 minut. Time is money a 20 minut zivota ma cenu urcite vyssiu ako 3 Sk. Ale ked budem mat v kapse neobmedzeny listok na celomesacne pouzivanie MHD, tak ten rozdiel nebude 3 Sk. Bude to: bud si pockam na MHD, ktoru uz mam zaplatenu (a dnes teda nemusim platit nic), alebo si zaplatim cele cestovne na marsrutku.
Marián Filo
A k téme "kradnutia" zákazníkov. Ano, správne ste pomenovali, že tento problém vzniká jedine na trasách Lužianky Ivanka...No, vodič ná 2 možnosti: alebo tam vôbec nepôjde a neposkytne tým službu v proklamovanom rozsahu, alebo sa bude správať efektívne, mimochodom, za čo je aj platený, a naspäť pôjde taktiež obsadený. No a v tom prípade využije CP MHD. Čo by ste urobili na jeho mieste vy? Ak by nám Mesto dalo podporu v zmysle vybudovania vlastných zastávok, no tak by sme sa riadili vlastným poriadkom. Ja sa však pýtam: je toto ten hlavný problém? Podľa mňa je to marginálna záležitosť, ktorá sa deje stále menej a menej z dôvodov uvedených v jednom z mojich predchádzajúcich príspevkov...
Mám však aj otázky:
Kedy sa mi niekto z kompetentných vyjadrí k tomu, že vodiči MHD rovnako porušujú vyhlášku vtedy, ak povoľujú prekračovať kapacitu vozidla? Ak nás niekto napáda za porušovanie vyhlášky, mal by sa chovať principiálne, aj keď je to v záujme cestujúcich.Lebo my sme porušovali vyhlášku práve z dôvodu lepšej služby pre cestujúcich.
Ako hodnotíte fakt, že v Nitre jazdia aj ďalšie dva mikrobusy? Napáda aj ich niekto rovnako, ako Šarkana?
Ako hodnotíte fakt, že na najlukratívnejšej trase Nitra - Bratislava pôsobia mnohí súkromní dopravcovia a dokonca využívajú nástupištia na autobusovej stanici?Napriek tomu, že sú zmluvne "ošetrení".