Reakcia na: Vladimír #242:
.....pri poslednej výraznej zmene cestovných poriadkov (myslím, že to bolo v roku 1999) mali všetky výbory mestských častí návrhy na pripomienkovanie, a celý cestovný poriadok schvaľovalo mestské zastupiteľstvo....tým samozrejme nechcem povedať, že cestovný poriadok je ideálny...aj v dnešnej dobe sa skoro všetky zmeny v cestovných poriadkoch robia na základe požiadaviek jednotlivých VMČ resp.mesta....ideálny resp. najoptimalnejší za súčasných podmienok cestovný poriadok by podľa môjho názoru a skúseností bol intervalový t.j. jednotlivé spoje by premávali v určitých pravidelných intervaloch s čo najmenšími prestojmi na konečných zástavkách....niečo také ako je súčasná linky č.24.....napíšte aj Vaše návrhy na zmenu cestovného poriadku!!!!!!!! ?
Vladimír
Opakujem, mestskú a prímestskú dopravu v Nitre zabezpečuje ten istý dopravca, a to, či je prímestská linka zaradená ako linka MHD je len čistá formalita, ktorá zároveň slúži pre zahustenie mestskej dopravy na výpadovkách z mesta.
Re #244 TeBeCe: Súhlas. Aj keď L19 nie je dobrý príklad, pretože Janíkovce SÚ Nitra.