Reakcia na: Vladimír #242:
.....pri poslednej výraznej zmene cestovných poriadkov (myslím, že to bolo v roku 1999) mali všetky výbory mestských častí návrhy na pripomienkovanie, a celý cestovný poriadok schvaľovalo mestské zastupiteľstvo....tým samozrejme nechcem povedať, že cestovný poriadok je ideálny...aj v dnešnej dobe sa skoro všetky zmeny v cestovných poriadkoch robia na základe požiadaviek jednotlivých VMČ resp.mesta....ideálny resp. najoptimalnejší za súčasných podmienok cestovný poriadok by podľa môjho názoru a skúseností bol intervalový t.j. jednotlivé spoje by premávali v určitých pravidelných intervaloch s čo najmenšími prestojmi na konečných zástavkách....niečo také ako je súčasná linky č.24.....napíšte aj Vaše návrhy na zmenu cestovného poriadku!!!!!!!! ?
Vladimír
Každopádne si myslím, že veci ako pravidelnosť dopravy, čo logickosť linkového vedenia nie sú závislé od financií.
Re #240 uko: Súhlas.
Re #241 Romi: Čo máš stále s tým rušením dedinských liniek? Veď už Ti bolo jasne povedané, že situáciu v MHD to vôbec neovplyvní. Dnes ak cestuješ do Krškan (čo je súčasť Nitry), môžeš sa odviesť aj linkou 5, ktorá ide smer Branč. Čo dosiahneš tým, že sa linka prekvalifikuje na prímestskú a nie mestskú? Akurát že nebude mať číslo a do Krškan ju ako prímestskú nebudeš môcť použiť. Na zmenu dedinských liniek z mestských na prímestské doplatia nielen obce, ale rovnako aj obyvatelia Nitry. Myslieť si, že tie autobusy sa potom presunú kamsi na Klokočinu a pod. je prinajmenšom pozoruhodné.