Reakcia na: Leona #22424:
Dobrý večer,počas bežného týždňa je na linke 4 vykonávaných 586 spojov, z toho 356, čiže asi 61%, zachádza do Priemyselného parku. Naftové autobusy síce benzín nespotrebúvajú, ale pripomienky k spotrebe paliva a jazdnej dobe sú relevantné. Okrem toho by sa vynechaním Priemyselného parku ušetrili kilometre, ktorých mesto tiež ročne zaplatí iba obmedzený počet a mohli by sa využiť na potrebnejších miestach, osobne by som rád videl pravidelnejšiu obsluhu Čermáňa skrátenou verziou linky 2, ako to bolo do septembra minulého roka – východná časť Klokočiny a Čermáň by sa tak dočkali spojenia s centrom mesta v 20-minútových intervaloch, namiesto doterajších 20/40-minútových.
V prvom rade by som vám ale chcel pripomenúť, že aktuálny cestovný poriadok linky 4 je akési „dočasné riešenie“. Momentálna situácia prevádzky komunikácii v oblasti Dolných Honov má za následok to, že, ako vy hovoríte, až zbytočne veľa spojov premáva cez Priemyselný park. Po skolaudovaní novovybudovanej cestnej komunikácie, na ktorej sa nachádza zatiaľ neobsluhovaná zastávka ‘Priemysel. park, nadjazd’ budú všetky doterajšie spoje, ktoré obsluhovali zastávku ‘Rázc. Priemysel. park’ presmerované tadiaľ, čím sa čiastočne pokryje obsluha ulice Dolné Hony, a spolu s nimi (snáď) aj vybrané spoje, ktoré aktuálne premávajú priamo cez Priemyselný park a nie sú tam relevantné. V čase prelomov pracovných zmien vo firmách budú spoje linky 4 premávať cez Priemyselný park tak, ako dnes.
Ak by ste chceli vašu pripomienku poslať priamo dopravcovi, odporúčam vám obrátiť sa na koordinátora MHD v Nitre prostredníctvom e-mailovej adresy ‘vladimir.simko@arriva.sk’.
S499.1023
A motor IVec Cursor alebo Tector a už vôbec nie nejaký ML740 nie je litrový trojvalec do motorizovaného vysávača a 1000 rpm sú jeho úplne normálne pracovné otáčky.