Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
taaaak mame novu anketu, hlasoval som ako prvy a hned som dal 100% moznosti presnost spojov ? odpovedat sa da na vsetky rovnako a rovnako... je to jedna uroven, vsetko je v mhd dolezite..
jaaaaaaaj ? tak to je potom ine ked su tam zazihove motory. a plynove karosy maju potom co? tiez zazihove alebo vznetove?? Tie su vznetove, nie? ?
Reakcia na: Vladimír #1606:
Samozrejme. CNG motor je motor zážihový, nie vznetový, takže má aj vyššie pracovné otáčky. A te=oria, že podtáčaním sa motor šetrí, je tiež nezmyselná. O životnosť SORov sa skutočne neobávam. Pomerne často vídam SORy B7,5LiLi z počiatkov výroby autobusov v Maringotkárni Dolní Libchavy:-P a nie sú ani minimálne skorodované, na rozdiel od rovnako starých Vrakos.
Reakcia na: plonk #1599:
Nie som technik, ale bolo mi vysvetlené, že Sor-ky vytáčajú do obrovských otáčok ZÁMERNE. Kým na klasických vozidlách boli vodiči zvyknutí, že otáčky musia držať dole, u plynových Soriek sú žiadúce práve vysoké otáčky.
...Karosa B732 ev.č. NR 197AP nás dočasne opustila, dňa 12.4.2005 odišla do GO, predpokladaný návrat koniec mesiaca jún 2005... ?
kazdopadne, cas ukaze ☺
Reakcia na: Magiq #1602:
...myslím, že s tým musím len súhlasiť...
Já bych řekl, že motor a převodovka budou nejméně problematické části a konkrétně motor přežije celou karoserii.
Reakcia na: plonk #1599:
Prevodovka radí pri takých otáčkach, aké motor potrebuje:-P.
Reakcia na: uko #1595:
Tak v tom prípade zachovaj kľud, hlučnosť prevodoviek v istom okamihu takmer skokom klesne.
Reakcia na: uko #1590:
K tym ekobusom: co som pocul soferov, tak nedavaju tym busom velku zivotnost. Dovod: aut.prevodovky - tie radia pri vysokych otackach co si myslim dost negativne ovplyvnuje zivotnost motora. Voith na mercedesoch radi pekne pri nizkych,setri motor a su tiche. To sa pri SORkach neda povedat. Tam je hluk ako v strojovni + hluk od prevodovky+ hluk z vysokych otacok motora. NR SAD ma co chcela - plynaky, len skoda ze sa nezvazili aj nazory tych co na nich budu jazdit(jazdia), tj. soferi a cestujuci. Skoda tychto negativ, lebo ten bus vyzera fakt dobre ?
...preDkladatelia... samozrejme
Reakcia na: plonk #1596:
Nuž, čím ďalej, tým viac aj samotní prekladatelia pôvodného návrhu zo strany SAD... ?
no som strasne na tie zmeny cestovneho poriadku zvedavy......
?
Reakcia na: Vševedko samofandivý #1594:
...presne tak...
Reakcia na: uko #1593:
To sú tuším Allisony, že? Nemám tu teraz katalógové listy zo SORu.
Reakcia na: Vševedko samofandivý #1592:
...automaty...
Reakcia na: uko #1590:
Máte automaty alebo manuály?
Potvrzuji stejné zkušenosti s Ekobusy BN 12 u nás v FTL Prostějov, kde jsou v provozu od konce listopadu 2004.
Reakcia na: TeBeCe #1585:
...zatiaľ sa javia veľmi dobre, určite je s nimi ovela menej problémov ako s Mercedesmi, spotreba plynu na 100 km v zimných mesiacoch oscilovala na úrovni 55 m3/100 km, ale hneď po oteplení začína ísť výrazne dolu, snáď ako nedostatok by som hodnotil hlučnú prevodovku, inak aj servisná starostlivosť je na oveľa vyššej úrovni ako u Mercedesov, čiže suma sumárum zatiaľ spokojnosť ako s technickými parametrami, tak aj s prevádzkovými... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.