K téme večernej MHD:
Zhrnuli ste to v celku dobre.
Vlak od Topoľčian podľa môjho názoru nevezie toľko cestujúcich, aby mal potrebu prípoja na MHD.
Celkovo je možné nočnú MHD riešiť jednoduhšie asi takto:
Súčasný spoj Linky 19 o 22:59 z Janíkoviec viesť na Žel. Stanicu. Príchod 23:20 prečíslovanie odchod smer Kmeťova ako Linka 24, následný presun na odstavenie. Nepočítal som pracovné časy vodiča na tento výkon či by to vyšlo aj po tejto stránke, kompetentný ich ale vedia.
Autobus, ktorý dnes robí Linku 24 nechať premávať ako Linku 14 smer Gorazdova o 23:18. Následne vykonať o 23:34 spoj Linky 30. Príchod Kmeťova 23:55. Prečíslovanie na Linku 2 cez Čermáň na žel. stanicu. Následne vykonať spoj Linky 14 o 00:10 smer Gorazdova.
Trasa dlhá, ale zmysluplná. Týmito spojmi by sme vedeli kompenzovať aj rozvoz zamestnancov o 23:45. Zabezpečiť spojenie Mostná - Klokočina aj spojenia od vlakov.
Pri rannej doprave jednoznačne treba vedieť počet pravidelných cestujúcich. Autobusy by jazdili hlavne pre nich. Nepravidelný cestujúci si môžu objednať aj Taxi, raz za čas je to zvládnuteľné aj finančne.
Ďakujem Patrik_O za Vašu prezentáciu.
Zhrnuli ste to v celku dobre.
Vlak od Topoľčian podľa môjho názoru nevezie toľko cestujúcich, aby mal potrebu prípoja na MHD.
Celkovo je možné nočnú MHD riešiť jednoduhšie asi takto:
Súčasný spoj Linky 19 o 22:59 z Janíkoviec viesť na Žel. Stanicu. Príchod 23:20 prečíslovanie odchod smer Kmeťova ako Linka 24, následný presun na odstavenie. Nepočítal som pracovné časy vodiča na tento výkon či by to vyšlo aj po tejto stránke, kompetentný ich ale vedia.
Autobus, ktorý dnes robí Linku 24 nechať premávať ako Linku 14 smer Gorazdova o 23:18. Následne vykonať o 23:34 spoj Linky 30. Príchod Kmeťova 23:55. Prečíslovanie na Linku 2 cez Čermáň na žel. stanicu. Následne vykonať spoj Linky 14 o 00:10 smer Gorazdova.
Trasa dlhá, ale zmysluplná. Týmito spojmi by sme vedeli kompenzovať aj rozvoz zamestnancov o 23:45. Zabezpečiť spojenie Mostná - Klokočina aj spojenia od vlakov.
Pri rannej doprave jednoznačne treba vedieť počet pravidelných cestujúcich. Autobusy by jazdili hlavne pre nich. Nepravidelný cestujúci si môžu objednať aj Taxi, raz za čas je to zvládnuteľné aj finančne.
Ďakujem Patrik_O za Vašu prezentáciu.
Vladimír