Vážení,
osobne nechápem tých, ktorí sa zasadzujú za zrušenie prímestských liniek v rámci MHD. Veď v Nitre je predsa jeden jediný prevádzkovateľ pre mestskú aj prímestskú dopravu - SAD Nitra! Hádam niekto nechce tvrdiť, že keby sa zrušila linka kamsi do Lužianok alebo Štitárov, že by došlo k zlepšeniu vnútromestskej dopravy. To, či je táto linka označená ako mestská a má číslo alebo ako prímestská a číslo nemá je predsa čiste formalita. Ak vás vyslovene irituje to, že autobus s číslom 5 ide do Branča, tak nech je po vašom - od zajtra môže mať miesto päťky tabuľku na ktorej bude nastriekané "Branč". Čo sa tým vyrieši? Nič!
Re #220 Romi: DPMN? Aký DPMN?
Re #219 Juro: Ďakujem za pro-prešovské lichôtky, ale predsa len musím podotknúť, že:
1. Samotný Prešov má len cca o 5 tisíc obyvateľov viac ako Nitra, takže ten rozdiel nie je obzvlášť závažný.
2. DPMP prevádzkuje síce viacero liniek do susedných obcí a jedného mesta, ale nemyslím, že na tomto území obsluhuje až 114-tisíc obyvateľov. Tipoval by som 100-105-tisíc.
osobne nechápem tých, ktorí sa zasadzujú za zrušenie prímestských liniek v rámci MHD. Veď v Nitre je predsa jeden jediný prevádzkovateľ pre mestskú aj prímestskú dopravu - SAD Nitra! Hádam niekto nechce tvrdiť, že keby sa zrušila linka kamsi do Lužianok alebo Štitárov, že by došlo k zlepšeniu vnútromestskej dopravy. To, či je táto linka označená ako mestská a má číslo alebo ako prímestská a číslo nemá je predsa čiste formalita. Ak vás vyslovene irituje to, že autobus s číslom 5 ide do Branča, tak nech je po vašom - od zajtra môže mať miesto päťky tabuľku na ktorej bude nastriekané "Branč". Čo sa tým vyrieši? Nič!
Re #220 Romi: DPMN? Aký DPMN?
Re #219 Juro: Ďakujem za pro-prešovské lichôtky, ale predsa len musím podotknúť, že:
1. Samotný Prešov má len cca o 5 tisíc obyvateľov viac ako Nitra, takže ten rozdiel nie je obzvlášť závažný.
2. DPMP prevádzkuje síce viacero liniek do susedných obcí a jedného mesta, ale nemyslím, že na tomto území obsluhuje až 114-tisíc obyvateľov. Tipoval by som 100-105-tisíc.
Oki