Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: plonk #197:
ja hovorim o ikaruse 415, resp. 435, a ten ti tych 90 v pohode vytiahne, to mi mozes verit...
Reply on: MaHo #205:
odporucam kontaktovat napr. priamo SAD Nitra, kde uz maju skoro 2-rocne skusenosti
Reply on: frenky #192:
Heh, nevedel si, že aj Ikarusy vedia kúriť 🙂 Z tohto dôvodu som ja ako dopravný nadšenec vždy vynakladal veľké úsilie, aby som spoznal čo najviac dopravných prevádzok a z nich si potom utváral na veci názor.
Zdravím, nemáte někdo prosím Vás nějaké informace, postřehy a poznatky o bezkontaktním odbavení cestujících v MHD? Pokud ano, mohli byste mi prosím někdo něco poskytnout? Díky.
TeBeCe: lenze toto je pravda. 🙂 Akurat rovesnici tych koni su uz na dochodku. 😃
Reply on: Kami #202:
to mi veeeelmi pripomina minulorocne prvoaprilove bratislavske sci-fi 🙂 🙂 🙂
Buldi: aby si nebol prekvapeny! 🙂
Neviem ako Nitra, ale KP Modra prevzal 4 kone:
kobyla Micka, 11 rokov, cervena, cislo pasu 4605
valach Buby, 10, cerveny, 4606
valach Fukso, 15, tmavy hnedak, 4612
valach Bandy, 8, cerveny, 4613
😛
Reply on: buldi #200:
Naco inwestovat do novych hnojnicakov, ked tu mame stare madarske IKarusi. To by bol zbytocny luxus.
Reply on: TeBeCe #199:
Ikarusy sa majú nahrádzať drevenými vozmi na hnoj (tzv. hnojničákmi) ťahanými jedným párom koní, staršej výroby cca z roku 1420, ktoré prejdú ľahkou úpravou (tuningom). Úprava vozov spočíva v predĺžení vozu pri niektorých modeloch až na 20 metrov, implementovaní kĺbu do stredu a primontovaním bezvýznamného piateho kolesa. Zrýchlené spoje budú vybavené, dvomi pármi koní a expresy tromi. Vzhľadom na nákladnú prevádzku spojenú s ošetrením a kŕmením zvierat, sa so zrýchlenými spojmi a s expresmi nepočíta. Cestujúci budú môcť naskakovať a vyskakovať za jazdy, kŕmiť zvery a pohoniča, zasvinia sa od hnoja a medzi posledné výhody bude patriť absolútne nepravidelný cestovný poriadok, čo ocenia najmä pracújuci ponáhľajúci sa ráno do roboty. A nakoniec by sme mali asi 2 týždne tvrdo pracovať na vymenení afaltu za dlažbu z mačacích hláv, nech to má nejaký historický nádych. Ale keď si to tak vezmeme... to čo som tu napísal... máme už teraz...
Reply on: uko #198:
a cim sa budu nahradzovat? planuje sa nakup novych klbovyh vozidiel? ak sa nemylim, tak aj v Nitre sa testoval 15-metrovy autobus...ako sa osvedcil? v BA sa teraz testuje uz asi treti 15-metrovy autobus a vyzera to tak, ze dozivajuce ik280 chce niekto nahradit prave takymito autobusmi, ktore ale kapacitne nenahradia klbovy ikarus.....
Reply on: plonk #197:
......viem, že Ikarusy sa majú postupne vyraďovať z prevádzky.......
Reply on: frenky #192:
No neviem ci da Ikarus 90kmh. Podla mna to moze ist tak 75 max80. Raz som isiel Ikarusom dole kopcom ale mal som pocit ze to ide aspon 190. Myslel som ze sa blizi koniec sveta, lebo to hucalo a ako Apokalypsa. Zakazdym ked sa stveraju hore po Hviezdoslavke tak ich predbiehaju okoloiduci cyklisti(o Vrakosach ani nehovorim). Vzdy si radsej pockam na Karosu aj ked ide o 10 min neskor-vzdy bude skor na konecnej ako hentie bordove heligonky...
Reply on: frenky #192:
cha, cha,ze dvojite okna... ved tie autobusy ledva maju vzduch v pneumatikach!!!
Reply on: uko #194:
to je beznadejne aby niekto donutil ludi citat oznamy o zmenach...niekedy nad tym zostava rozum stat 🙂
Reply on: Nitrancan #187:
...keby si vedel čítať, o čom po tvojom vyjadrení pochybujem, tak by si vedel o tom, že prichádza k zmenám na linkách MHD, nakoľko to bolo oznamované v každom autobuse, taktiež v regionálnych médiach, na predpredajných miestach a v neposlednom rade aj na stránkach www.sadnr.sk a tiež www.imhd.sk/nr, hoci toto nie je oficiálna stránka MHD NITRA.......
P.S. ....k rušeniu spojov prišlo na základe objednávateľa výkonov vo verejnom záujme, v tomto prípade je objednávateľ mesto Nitra.........
Reply on: TeBeCe #190:
Ono je najlepsie si ich nevsimat, nech sa vyrozpravaju ked maju z toho taku radost ....
Reply on: plonk #179:
no castokrat mam pocit, ze prave po Blave vodici nechodia "co to da". Taky Ik.415 ti da aj 90km/h. (samozrejme bez obmedzovaca) a ukaz mi, kto tam chodi 90km/h.? Maloktory vodic.
A ako uz TeBeCe pisal, nase "madarske tanky" su absolutne nevykurene. Ja sa priznam, ze este pred 3ma rokmi som ani nevedel, ze Ik. 280 ma kurenie. Proste kazdu zimu tam bolo ako v mraznicke. Na oknach vrstva skondenzovanej a zamrznutej pary, madla ladove. Hroza.
Inak ten lad na oknach z vnutornej strany ten je pri mrazivej zime aj vo vykurenych autobusoch. Keby boli dvojite okna lad by na nich zvnutra nebol. 😉
Reply on: jaro lecej #186:
o com toto svedci? O tvojej nizkej urovni a neschopnosti normalne jednat s normalnymi ludmi. Prepokladam, ze si uplny chudak a doteraz uz ako 25 rocny si nemal babu, mas z toho komplexy a riesis si ich takymto sposobom... Hanba ti.
Reply on: Vladimír #189:
po skusenostiach z BB ci BA fora velky optimista nie som...na Slovensku to zrejme tak musi byt 😞
Reply on: TeBeCe #188:
Je priam nepochopiteľné ako poniektorí nízkointeligentní jedinci majú plnú hubu ostrých slov, no pritom nie sú schopní použiť ani schopnosť, ktorú nadobudli vo veku šiestich - siedmich rokov, a síce čítanie. Potom by sa možno dozvedeli (ak to isteže vôbec pochopili), že toto fórum nemá s SAD Nitra nič spoločné. 🙂 😕

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.