No nechápem čo presne chceš povedať, ale ak myslíš to že svieti zastavíme pri predných dverách iba aj napriek tomu že nikto nič nestláčal, tak ten problém je preto že ako náhle niekto stlačí stopku tak ono to nezhasne pri predných dverách pokiaľ sa neotvoria, alebo aspoň fiktiívne nezavrú(stlačenie tlačidla predných dverí v hornej polohe).
Ak myslíš to že bol stlačený vpredu dopytové tlačidlo a nezhaslo po otvorení zadných dverí, tak je to preto lebo tým sa otvarajú prvé dvere.
A ak myslíš že ste stáli na zastávke a žiadne dopytové tlačidlo nesvietilo, tak to je preto že ono svieti iba keď ho niekto stlačí, a preto si ho nemohol vidieť svietiť.
Riešiť sa do dá buď otváraním prvých dverí aj na výstup alebo odpojeným stopiek vpredu, alebo prelepeným nechutnou páskou.
Dnes som išiel na L24 busom čo mal jazdiť v BA, presnejšie 984FV, všimol som si, že prednezdvere nevypnú dopyt po otvorení a zatvorení dverí. Jedna pani chcela vystúpiť, ale videla, že pri predných dverách svieti "ZASTAVÍME", autobus zastal, pán vodič počkal pár sekúnd, ale nikto nevystupoval (na 2. dverách nesvietil dopyt), bus odišiel a oani začala byť nepríjemná.
Zalezi od toho, kolko bude uchadzacov a ako velmi tu zakazku budu chciet. Poznam dost pripadov, ked v snahe zachytit sa drapkom sla firma s kalkulaciou az na kost s tym, ze ved to nejako utiahnu... a potom zistili, ze neutiahnu. Ako ste Arrive Teplice v roku 2015 museli posielat vodicov po tom, co vyhrali s podnakladovou cenou a nasledne museli znizovat platy, ti pripominat nemusim...
Mne hlavne nedáva logiku, prečo by pri kontrakte za pevnú cenu za km mal dopravca komukoľvek objasňovať, ako ide vnútorne šetriť. To predsa malo zmysel pri starej legislatíve, kde objednávateľ dopravcovi uhrádza rozdiel medzi dosiahnutými tržbami a tzv. oprávnenými nákladmi. Tam plne chápem, že objednávateľa zaujímajú náklady dopravcu aj možnosti ich zníženia. Ale pri súťažení ceny za km som doteraz považoval za samozrejmé to, že vyhrá dopravca, ktorý v spravodlivej súťaži dá najlepšiu ponuku a následne je všetkých do jeho vnútornej ekonomiky nič.
Lebo potom, ak bude požiadavka na každoročné znižovanie ceny za km (vo svete, kde v skutočnosti náklady každým rokom stúpajú a nie klesajú), to môže dopadnúť aj tak, že záujemcovia si cenu za km v prvých rokoch zámerne nadhodnotia, aby z nej mohli potom po dobu 10 rokov každoročne bezbolestne spúšťať.
"Dopravca bude musieť namiesto toho každý rok predložiť návrh zníženia nákladov oproti predošlému roku, ktorý nebude môcť byť formou znižovania obslužnosti či redukcie spojov."
Takze sa dopravca odbavi na vodicoch, kedze mu nic ine nedostane. Juhu.
Takýto stav ani nemá zmysel zakresľovať do schém, keďže sa ešte chystajú zmeny a otvorenie novej cesty v tejto oblasti, takže sa 4ka ešte bude meniť, resp. sa z nej odvodí aj nová linka 23.
No tak sme sa dopracovali k výsledku. Nie je aktualizovaná schéma liniek mestskej hromadnej dopravy, kde tento úsek chýba. A to ma pomýlilo.
Ďakujem za vysvetlenie.
irizar
Takze sa dopravca odbavi na vodicoch, kedze mu nic ine nedostane. Juhu.