Ono to v Prešove funguje len vďaka silnej šotozákladni sledujúcej výpravu snáď nonstop so zapisovaním do dispečerského fóra, odkiaľ to následne ďalší užívateľ prepisuje do výpravy. A mám pocit, že v NR by sa tomu nevenovalo zas až toľko ľudí.
Veď si pozri nejakú bratislavskú výpravu z analógovej doby, napr. http://imhd.sk/ba/vyprava?d=20130301 - všetky výmeny čo niekto uvidel, boli zapísané. Niekedy sa zachytilo viac, niekedy menej.
Samozrejme na to potrebuješ tím ľudí, ktorých baví sa tomu venovať (a aj trochu insiderských informácií). Plus v BA to uľahčoval fakt, že turnusy boli pomerne jednoduché a za oknom sú "poradovky" - ale rozhodne sa nedá tvrdiť, že bez online systému to nejde, dôkazom nech je napr. Prešov. ?
Ďalší problém by bol s tým, že v poslednej dobe sa turnusy menia aj operatívne počas dňa... na linke 11 sa niekedy striedajú aj tri vozidlá, i keď turnus je len jeden.
Ono hlavne, v Nitre by to bolo troška horšie. Kedže ak nepoznáš turnusy tak nemáš ani šajnu napríklad že bus ktorý má turnus 9/5 môžeš stretnuť aj na linke 2.
Aha, funguje, nechtiac tam zahrnulo aj bodku na konci vety.
Nie, niečo také sa nedá. V prípade BA ide o na mieru šitý import zo softvéru dopravcu. Pre potreby NR by sa musel robiť import úplne nanovo. Alebo samozrejme na web zapisovať výpravu ručne, čo je extrémne zaťažujúce asi pre kohokoľvek.
Len sa spýtam, nie je možné aj u nás v Nitre spraviť niečo takéto? https://imhd.sk/ba/vehicles-in-service. Alebo nás niečo obmedzuje? (Napríklad iné panely na busoch alebo čo?)
v 166CE v prvom rade nech kompletne preprogramujú informačný systém - nezobrazuje číslo linky a zastávky stíha hlásiť len tak tak ? to malo byť už dávno spravené
dingo