Reply on: Vlaran #498:
bacha, ty do MHD počítaš aj Tescobus a zálohy. Keď som tu na jar pracoval, denná výprava bola 1xNB12 (jeden bol na Skibusoch a jeden bohvieprečo stál), 2xCN, 2XC10,5 (na L6 a L5) a 4xB952. To je deväť vozov. To bolo všetko. Akurát záloha bola jediná, spoločná s prímestskou, na nej obvykle jazdila nejaká tá C954E. Prejazdov z prímestkej sa robia hlavne cez víkendy, v pracovná deň sú to možno tri páry spojov (robí ich autobus z Veternej Poruby). Teraz sa veci trochu pomenili, NBčka jazdia všetky a mám pocit že tie 952 sa nejako striedajú, ale pochybujem že by sa výprava navýšila.Čo sa týka nových autobusov, podmienky zmluvy jasne píšu o nízkopodlažnosti a celovozovej klimatizácií, čo momentálne nespĺňa ani jeden voz (klíma sa dá domontovať, ale chcem vidieť ako urobíš z B952 nízkopodlah). A nechce sa mi to teraz hladať, ale tuším je tam aj čosi o maximálnom alebo priemernom veku.
Rozhodne som zvedavý na zoznam prihlásených. Vraj sa o to chcel uchádzať Mitrenga (http://evidencia-dopravcov.eu/dopravca/152) , to by bolo celkom rodeo...
irizar
Maximálny vek každého vozidla nesmie po uplynutí ... (údaj z ponuky – max. 12)
kalendárnych mesiacov po nadobudnutí účinnosti Zmluvy prekročiť 1 rok, a za celú dobu
poskytovania plnenia predmetu Zmluvy prekročiť 8 rokov.
Uchádzač je povinný predložiť koncepciu obnovy vozidlového parku na obdobie 10
rokov počnúc od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. V uvedenej koncepcii je povinný spĺňať –
Priemerný maximálny vek vozidlového parku a Maximálny vek každého vozidla.
Inak, iba mne tie roky akosi nesedia?