Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #499:
Aha, našiel som

Maximálny vek každého vozidla nesmie po uplynutí ... (údaj z ponuky – max. 12)
kalendárnych mesiacov po nadobudnutí účinnosti Zmluvy prekročiť 1 rok, a za celú dobu
poskytovania plnenia predmetu Zmluvy prekročiť 8 rokov.

Uchádzač je povinný predložiť koncepciu obnovy vozidlového parku na obdobie 10
rokov počnúc od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. V uvedenej koncepcii je povinný spĺňať –
Priemerný maximálny vek vozidlového parku a Maximálny vek každého vozidla.

Inak, iba mne tie roky akosi nesedia?

Reply on: Vlaran #498:
bacha, ty do MHD počítaš aj Tescobus a zálohy. Keď som tu na jar pracoval, denná výprava bola 1xNB12 (jeden bol na Skibusoch a jeden bohvieprečo stál), 2xCN, 2XC10,5 (na L6 a L5) a 4xB952. To je deväť vozov. To bolo všetko. Akurát záloha bola jediná, spoločná s prímestskou, na nej obvykle jazdila nejaká tá C954E. Prejazdov z prímestkej sa robia hlavne cez víkendy, v pracovná deň sú to možno tri páry spojov (robí ich autobus z Veternej Poruby). Teraz sa veci trochu pomenili, NBčka jazdia všetky a mám pocit že tie 952 sa nejako striedajú, ale pochybujem že by sa výprava navýšila.

Čo sa týka nových autobusov, podmienky zmluvy jasne píšu o nízkopodlažnosti a celovozovej klimatizácií, čo momentálne nespĺňa ani jeden voz (klíma sa dá domontovať, ale chcem vidieť ako urobíš z B952 nízkopodlah). A nechce sa mi to teraz hladať, ale tuším je tam aj čosi o maximálnom alebo priemernom veku.

Rozhodne som zvedavý na zoznam prihlásených. Vraj sa o to chcel uchádzať Mitrenga (http://evidencia-dopravcov.eu/dopravca/152) , to by bolo celkom rodeo...
Reply on: irizar #495:
Ináč neviem, kde si zobral číslo osem... Cez týždeň je to viac: 3x NB12, 3x CN 10,5, 3x Karosa 900, 2 x C 10,5 + prejazdy z prímestských liniek. Pretože aj tzv. krátke jazdia v podstate celý deň. Takže podľa mňa sa v tej súťaži počíta (zatiaľ) s terajším CP.
Kvorka má absolútnu pravdu. Keď sa ráno naskladalo do hrbatej sorky 60 ľudí, tak to bola iná tlačenka. A to sa deje hocikedy. Podľa podmienok tejto súťaže iné vozy možno nebudú... Jedine ak by si voľáky priniesol z Norway
Reply on: kvorka #496:
Pockam si na novy cestak. Vzhladom na to, na ake sialene nevyhodne podmienky Arriva pristupila v Nitrianskom kraji, nepochybujem ze to napokon podpisu aj tu...
Reply on: irizar #495:
tak sa poď odviesť medzi 7:20 a 7:*50, pri súčasnom "atraktívnom" intervale (ktorý asi bude kopírovaný z čias Ikarusov, to je vcelku možné), to je katastrofa. Jedine, žeby to vyzeralo inak najmä čo sa týka CP, lebo inak môže na Podbreziny jazdiť aj každá linka a bude to o ničom. Dnešné linky 8-12 vytvárajú čokoľvek, len nie interval.
Reply on: kvorka #494:
Aká tlačenka s Podbrezín? Tlačenku som tu naposledy zažil niekedy okolo roku 2011.
Ja viem že trenčianski šotouši trpia fetišom na klobásy, ale Mikuláš naozaj kĺbák nepotrebuje, maximálne úpravu intervalov v špičke (respektíve vytvorenie intervalov v špičke). A mimochodom, turnusová potreba trinásť vozov je sakra navýšenie oproti dnešným ôsmim...
Reply on: S499.1023 #493:
a mohli dať až 5 druhov autobusov:
12m
10m
9m
8m
6m
a prípadne vlečka, nie? Kokos že konkurovať IAD, ráno tlačenka z Podbrezín zotrvá, lebo po vyradení Ikarusov a oboch kĺbových Karos sa považuje za kapacirné vozidlo 12m Karosa?
Reply on: Valec #492:
Myslím, že záujemcovia sa už stavajú do radu na to, aby sa mohli vypisovateľovi vysmiať do tváre.
Reply on: irizar #491:
http://www.mikulas.sk/files/File/msz/Zweb2017_088.pdf

Len neviem, či mám plakať alebo sa smiať.
Dnes v mestskych novinach.
Reply on: irizar #488:
Môj pradedko z otcovej strany bol z Liptovského Mikuláša. Dúfam, že táto väzba už nikdy nebude obnovená ? .
Reply on: S499.1023 #487:
Kto mohol, ten uz do auta presadol, MHD je revirom omladiny a dochodcov.
Reply on: irizar #486:
Ak by som sa mal presťahovať do LM, tak jednou z prvch starostí by bolo kúpenie ďalšieho auta pre manželku a zistenie telefónov a cien na taxislužby.
Reply on: Vlaran #484:
Inak ano, zaujimalo by ma co si mesto mysli o tom ze nim dotovanymi nizkopodlahami Arriva nahana komercne ksefty zatial co na MHD jazdia primestske Sory a 954. Ako ja osobne sa nijako nestazujem ze mi pride voz s funkcnym kurenim a pohodlnymi sedadlami, ale geriatria alebo baby s kocikmi na to asi budu mat iny nazor...
Ak by si mal chuť niekto prečítať a prípadne aj okomentovať:
vlaran.blogspot.com

Reply on: irizar #483:
Ty si optimista 🙂 A či Ty vieš, kto je objednávateľ dopravy :-))))) Pre nich je dôležitejší hokej, než MHD. A ešte krajšie je to teraz s nízkopodlažnými vozmi... Jazdia viac ako skibusy než tam, kde by skutočne mali.... Ale áno, rozhodne treba aj malú zmenu k lepšiemu pochváliť.
Až dnes som si všimol že vo vozidlách mikulášskej MHD je wi-fi. Super vec. Ešte sprehladniť linkové vedenie, uvedomiť si že v Palúdzke vyrástla úplne nová mestská štvrť ktorá potrebuje adekvátnu dopravnú obsluhu, prestať voziť cestujúcich na Podbreziny zachádzkou cez námestie a tým aktívne vyháňať do áut každého kto na to má, zaviesť na nosných linkách rozumné intervaly a také cestovné poriadky aby si človek na študovanie vysvetliviek nemusel vziať dvojdňové voľno, a už budeme mať celkom fajn MHD.
Reply on: irizar #480:
Ja som tu písal o účele použitia peňazí z eurofondov. A ty tu píšeš o nejakej stavebnej uzávere na 86 rokov. Mohol by si to prosím nejak rozviesť?
Reply on: irizar #480:
On mal zákazník, zdá sa, v poslednom čase nejaký úraz hlavy a vyvinulo sa to na euroúradníka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.