Viem. Podľa mňa jedno nevylučuje druhé. Primárne to predsa bude slúžiť účelu na ktorý Únia prostriedky poskytuje. Nehovorím, že to riešenie je najlepšie, ale je dobré, alebo aspoň o niečo lepšie než súčasný stav.
Je veľký predpoklad, že okrem stavby samotnej železničnej a autobusovej stanice, tu vznikne i množstvo iných stavieb rôznych funkcií. Ak sa nemýlim, tak sa to v genereli dopravy označuje aj ako južné mesto. Existujúca infraštruktúra by to určite nezvládla.
Boze, to su kraviny. Ale u Riska Balonika poslednou dobou nic neobvykleho.
Vrbicky most kapacitne postacuje? Mozno teraz, ked obsluhuje dopravu do dvoch zapadnutych dedin, ale obsluha novej mestskej stvrte a terminalu verejnej dopravy je trochu ine kafe. A co s nou ma dialnicny privadzac, ktoreho pouzitie by znamenalo tak dvoj-trojkilometrovu obchadzku, dost dobre nechapem.
A ze by sa zrusil cyklochodnik? Hovno, ten predsa vedie po brehu Vahu. Akurat by novu cestu krizoval, tak ako teraz krizuje pri Vrbickom moste.
Peticiari maju pravdu v tom, ze Belopotockeho je uzka a na velky objem dopravy nie zrovna najvhodnejsia, ani jej napojenie na Garbiarsku nie je najstastnejsie - osobne si myslim ze rozumnejsie by bolo riesit most z Vajanskeho a tuto napojit na existujucu svetelnu krizovatku pri Dome Armady. Ale tvrdit ze novy most nebude potrebny je volovina.
Teraz rozmýšlam... pár krát prímestský bus vyhadzoval ľudí v smere na Andice kúsok za Bocianom v tej starej plechovej zastávke pri "barónoch", tam nejaký označník je? Používa sa to vôbec alebo len voľa šoféra niekomu tam zastať?
N/A