Evidenčné čísla:
  1. 229II
  2. 102II    od 1999
  3. 112    od 2003
Typ: T3/V.SU
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 168971
Rok výroby: 1979
Sprevádzkovanie: 1980
Depo: Bardejovská
Súprava s vozidlom: 229/II+298/II (1980 - 1999)
Rekonštrukcie a úpravy: Rekonštrukcia na brúsiaci pracovný vozeň (1999)
Doplňujúce informácie: technologické vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
29.3.2018 Technologická jazda
25.8.2017 Technologická jazda
15.8.2017 Technologická jazda
9.8.2017 Technologická jazda
29.4.2016 Technologická jazda
7.2.2016 Objednávka
5.1.2016 Technologická jazda
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #4:
Nebola nejaké 3 roky dozadu na Jazere?
Reakcia na: romeo #3:
Ja evidujem, že brúsiť sa brúsilo, ale iba lokálne a pravdepodobne iba tou ručnou brúskou.
Reakcia na: Dispecer #2:
keďže bývam blízko vozovne a zvyknem počuť ak sú v noci nejaké technologické jazdy, môžem zaručiť že pár rokov sa nebrúsilo už. Naposledy to mohlo byť fakt v tom 2018-tom
Reakcia na: jayimhd #1:
Brúsenie sa robí väčšinou v nočných hodinách, kedy na električkovej sieti nie je žiadna premávka, preto tých záznamov o jej výjazdoch je málo.

Zároveň, ak sa nemýlim / niečo nezmenilo, DPMK má k dispozícii aj "ručnú brúsku" (https://imhd.sk/ke/galeria-media/127834/Br%C3%BAsenie-ko%C4%BEajnice), ktorá je na tento účel zrejme lepšia ako #112, kde brúsiace zariadenie vzniklo relatívne jednoduchou náhradou koľajnicovej brzdy za brúsne kamene (https://imhd.sk/ke/galeria-media/164386/Br%C3%BAsne-kamene-miesto-b%C5%95zd).
Nepotrebujeme brúsenie koľajníc? Ako často brúsia koľajnice iné mestá?