Evidenčné číslo:424
Typ: T3/VI.SUCS
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 178438
Rok výroby: 1989
Sprevádzkovanie: 14.11.1989
Odstavenie z premávky: 30.4.2015
Vyradenie: 17.11.2016
Odpredaj: 11/2016 – Praha, KVAZAR Plus s.r.o.
Depo: Bardejovská
Súprava s vozidlom: 423+424
Domovská linka: trhanárske vozidlo (6/2014 - 12/2014)
dispozičné vozidlo (1/2015)
trhanárske vozidlo (2/2015 - 4/2015)
dispozičné vozidlo (od 5/2015)
Reklamy: Orion Margot (3/2009 - 9/2009)
Nehody: 2.3.2005 Na priecestí na kruhovom objazde na Moldavskej sa mala súprava #362+356 súbežne minúť so súpravou #423+424 (obe na linke č. 6), vďaka výhybke si to však súprava #362+356 namierila priamo do vozidla #424. Vykoľajený predný podvozok #424 sa zastavil až na obrubníku chodníka.

2.11.2009 Vykoľajenie na Námestí osloboditeľov, zadnému vozňu súpravy 423+424 smerujúcej na stanicu podhodila za ňou idúca električka výhybku, posledný podvozok 424-ky už odbočil smerom na Južnú triedu, pričom zdemoloval betónove kvetináče popri trati.
Rekonštrukcie a úpravy: Veľká prehliadka a vrámci nej inštalácia displejov BUSE a nový korporátny náter (8/2012 - 10/2012)
Informačný systém: EM-TEST EM 126i EMX 7

BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (28 × 19 px)
Iné údaje: Vozidlo jazdí od roku 2017 v ukrajinskom Kyjeve pod číslom #5838
Posledné záznamy o vypravení:
28.4.2015 9/11
27.4.2015 R4/4612
23.4.2015 R4/4617
20.4.2015 9/8
10.4.2015 R2/4614
7.4.2015 R7/4611
26.3.2015 R4/4617
25.3.2015 R4/4612
19.3.2015 R2/4616
18.3.2015 9/10
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://transphoto.ru/photo/1013249/ Interiér 424 prešiel zaujímavou zmenou. Je smutné, že ešte aj Ukrajinci vedia vymeniť sololity, a my ich stále dookola natierame ?
Reakcia na: afeno #1:
Aj podlahovú krytinu...

Vzhľadom na to, že pri SP 508 bol asi neuveriteľný problém pri obnovovaní náteru tyčí v interiéri dať dole kryty tlačidiel na dopytové otváranie, nečudujem sa, že radšej sololity premaľujú, než vymenia...