Evidenčné číslo: | 4082 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 280 08/A 943 90 | ||||||||||||||||||||
Číslo motora: | D2156HM6UT106 1489 009 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 13-75 (20.6.1990 - 7.12.1992)
KEB 28-14 (8.12.1992 - 12.2.2003) KE-108CP (od 12.2.2003) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1990 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 2.9.1992 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | november 2009–17.9.2010 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Šaca (? – 2/2009)
VŠA (2/2009 – 11/2009) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | GO v BBDS (2002) - autobus nebol modernizovaný, dostal však protiškmykovú podlahu a zeleno-biely náter.
V rámci preradenia do zbierky historických vozidiel obdržal pôvodný bordový náter (9/2010) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Podľa neoverených informácií do Košíc prišiel z podniku Slovchémia, š. p., Bratislava, Chemické závody Juraja Dimitrovova, koncernový podnik, Bratislava výmenou za Karosu B 732.1654 z poslednej dodávky. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|