Evidenčné číslo: | 3510 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Solaris Urbino 15/II | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Solaris Bus & Coach, Bolechowo | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 1066 | ||||||||||||||||||||
VIN: | SU93412061BPN1066 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | KE-529CC (od 20.7.2001) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 2001 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 2001 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 8.12.2020 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2021 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Hornádska
VŠA (od 1.10.2015) | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 12, 17, 27, 55, 56 (trhanárske vozidlo, ? – 30.9.2014)
dispozičné vozidlo (1.10.2014 – 31.1.2015) X7, X9 (1.2.2015 – 3.5.2015) dispozičné vozidlo (4.5.2015 – 30.9.2015) 52, 54, 56 (trhanárske vozidlo, od 1.10.2015) | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Požiar na Tr. arm. gen. L. Svobodu (26.7.2011) - Podľa prvotných informácii za požiar môže prasknutie hadice s olejom, no nie je vylúčená "nápomoc" od zle udržiavaného motora tohoto vozidla. Z autobusu unikol olej, ktorý bol roztečený po ceste asi na úseku 150 metrov. Požiar bol uhasený vodičom autobusu za pomoci dvoch hasiacich zariadení a zaobišiel sa našťastie bez zranení. Na mieste zasahovali aj hasičské zložky, ktoré posypali roztečený olej na ceste perlitom. Škoda na autobuse bola vyčíslená zhruba na 3000 €. Vozidlo bolo z miesta mimoriadnej udalosti odtiahnuté za pomoci servisného vozidla Tatra 815 #9094. | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | nízkopodlažné vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | V lete 2001 bol zapožičaný v bratislavskom DP v rámci testovania 15-metrových autobusov. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|