Evidenčné číslo: | 5401 | ||||||||||||||||||
Typ: | Novoplan C 12 | ||||||||||||||||||
Výrobca: | SAO Lučenec | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 1001 | ||||||||||||||||||
VIN: | U69V18M01X1NL1001 | ||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | KE-243AM (od 3.9.1999) | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1999 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 3.9.1999 | ||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | január 2014 | ||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2014 | ||||||||||||||||||
Depo: | VŠA | ||||||||||||||||||
Domovská linka: | ZV (2010 – 2011)
dispozičné vozidlo (2011 – 2013) | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Výmena bočných laminátov karosérie za plechové v SAO Levoča (leto 2003)
Úprava zadného čela, výrez na zadné sklo bol zmenšený (2008) Úprava na cyklobus (leto 2009). Autobus v tejto úprave do premávky nakoniec nevyšiel, interiér bol vrátený do pôvodného stavu a na cyklospoje boli vypravené nízkopodlažné autobusy. | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Autobus slúžil určité obdobie v roku 2008 ako dielenský autobus (pojazdná dielňa) namiesto odstavenej Karosy C734 #6044. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|