VehiclesBuses › SOR EBN 10.5

SOR EBN 10,5 #6804

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. SOR EBN 10.5 6801 – 6805 2014 2014 5
Total 2014   5

Technical Data

Length 10370 mm
Width 2525 mm
Height 2800 mm
Height over air conditioning 2920 mm
Height of floor 340 mm
800 mm (vzadu)
Wheelbase 6320 mm
Doors 3
Number of seats 19 + 6 sklápacích sedadiel + 1 invalidný vozík
Number of standing places 54
Design load 73
Motor control Cegelec
Engine Pragoimex TAM 1052 C6B (400 V)
asynchrónny, šesťpólový, kvapalinou chladený
Continuous power output 120 kW, krátkodobo preťažiteľný na 200%
Number of motors 1
Total power output 120 kW
Axles predná: SOR BN 004, nezávislé zavesenie kolies
zadná: Rába, tuhá
Tyres predné: 285/70 R19,5 (7,5 x 19,5")
zadné: 285/70 R19,5

Photos

Vehicle catalogue

6801 6802 6803 6804 6805

Legend and statistics

6801vehicle in service: 5 (100 %)
6803vehicle ot of service: 1 (20 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #13:
6801, 04, 05 áno
Podľa výpravy pri jednotlivých vozidlách usudzujem, že už sú parkované v Šaci?
Reply on: tom393 #11:
Škoda, že DPMK mi plní len tie sny, čo nechcem aby sa stali realitou... ?
Reply on: Dispecer #8:
asi sa ti splnil sen 😃 😃 😃
Reply on: Dispecer #8:
3 minúty by zaručene minimálne v sedle nestačili...
Reply on: veteran #7:
Aj také bolo...
Reply on: veteran #7:
Ak by ich bolo aspoň 30 ks a jazdili by aspoň v 3 min intervale... ?
Reply on: 110mat110 #6:
Nemám pochýb, žeby sa našiel jedinec, ktorý by toto (polo)oficiálne navrhol.
Reply on: peter1991 #3:
Nech skusia tieto elektroSOmaRiny nasadit na 71/72 hned uvidia co si ludia myslia o nahrade trolejbusov
No snád im už nejakú linku aj "vymyslia" ked ich tu "dovliekli", no podľa toho čo bolo zverejnene, že koľko toho "vydržia" tie baterky, tak asi najvhodnejšia je pre nich fakt L28, nič kratšie a zaroveň aj trhane tu pre nich asi vhodne nebude (ked už ani "midisor-ky" nemáme kam nasadit) ?
No zaujimalo by ma koľko ich jazdi v Ostrave, či sa im osvedčili - pokiaľ viem v zime bol s nimi problém tam.. Dufam ale že ich uvidime niekde nakoniec jazdiť, a nielen do prvej tuhej zimy.. Aby neskončili po pár mesiacov niekde v garažiach, či v ponuke na odpredaj (tak ako naše Iveca)?
No nechajme sa prekvapiť ?
Reply on: KosickyTiger #1:
Sa spytaj toho vyskereneho slintosa, naco sa kupovali?
Žeby taktika ako nenápadne zrušiť trolejbusy ? 🙂 "Trolejbusy sme síce nahradili autobusmi ale na iných linkách autobusy elektrobusmi ?
Reply on: KosickyTiger #1:
To sa pýtal asi každý, keď sa to objavilo vo VO... ?
KosickyTiger

KosickyTiger

A načo nám tu vlastne budú, resp. na aké linky pôjdu??