Prečo nie sú ešte všetky vozidlá vyradené?
V roku 2019 poskytol časopis Československý dopravák trolejbus Škoda 15 Tr 11/7 pôvodom z českého Chomutova, v Košiciach jazdil trolejbus pod evidenčným číslom 1000.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 15 Tr 10/7 | 1001 – 1015 | 1993 | 1993 | od 2013 | 15 |
2. | Škoda 15 Tr 11/7 | 1000 | 1995 | 2019 | — | 1 |
Spolu | 1993 – 1995 | 16 |
Dĺžka | 17360 mm |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 3410 mm |
Výška podlahy | 750 mm |
Počet dverí | 4 |
Počet miest na sedenie | 44 + 1 |
Počet miest na státie | 106 |
Celkový počet miest | 150 + 1 |
Pohotovostná hmotnosť | 16400 kg |
Celková hmotnosť | 26600 kg |
Elektrická výzbroj | Škoda, tyristorová, pulzná |
---|---|
Motor | 8 AL 2943 rN (750 V) |
Výkon motora | 100 kW |
Počet motorov | 2 |
Celkový výkon | 200 kW |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Nápravy | predná: LIAZ, tuhá
stredná a zadná: Škoda HN 2, tuhá, hnacia |
1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 |
1000 |
1001 | nevyradené vozidlo: 2 (12,5 %) |
1000 | odstavené vozidlo: 1 (6,3 %) |
1002 | vyradené vozidlo: 14 (87,5 %) |
Matejo