Reakcia na: Tedomík #1:
No je tam chyba...Samozrejme, že pôvodne bolo pozdĺžne usporiadanie lavíc.
Spolu bolo do Košíc dodaných 18 vozidiel tohto typu. Prvé kusy boli dodané 24. decembra 1913, zvyšok potom v priebehu marca 1914. Spolu s vlečnými vozňami #40 – 44 a 60 – 64 začínali 28. februára 1914 premávku košickej mestskej pouličnej železnice v Košiciach.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Magyar Waggon és Gépgyár | 1 – 18 | 1913 | 1914 | (?) – 1968* | 18 |
Spolu | 1913 | 18 | ||||
* Zachovalo sa historické vozidlo |
Dĺžka so spriahadlami | 9450 mm |
---|---|
Šírka | 2100 mm |
Výška | 3207 mm |
Rázvor | 3600 mm |
Počet dverí | 4 |
Počet miest na sedenie | 22 |
Počet miest na státie | 20 + 2 |
Celkový počet miest | 42 + 2 |
---|---|
Pohotovostná hmotnosť | 10 400 kg |
Motor | GTM 4 (800 V) |
Výkon motora | 33 kW |
Počet motorov | 2 |
Celkový výkon | 66 kW |
1II 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 113 114 14 15 100 17 18 |
1II | nevyradené vozidlo: 1 (5,6 %) |
2 | vyradené vozidlo: 17 (94,4 %) |
1II | historické vozidlo: 1 (5,6 %) |
1II | evidenčné číslo 1 obsadené 2. krát pri danom type vozidla |
1. | 2. | 3. | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | 1913 - 1944 | 94 | 1951 - 1977 | 1II | od 2004 |
12 | 113 | od 1952 | |||
13 | 114 | od 1952 | |||
16 | 100 | od 1965 |