O možnosť zmodernizovať električkovú trať na Slaneckej sa pobilo 6 združení

Mesto Košice vyhodnotilo súťaž na zhotoviteľa modernizácie trate na Slaneckej.

Mesto Košice zverejnilo vyhodnotenie verejnej súťaže na zhotoviteľa modernizácie električkovej trate na Slaneckej ulici v rámci projektu Modernizácia električkových tratí (MET) - 2. etapa. Do súťaže s predpokladanou hodnotou zákazky vo výške 79 822 278 € s DPH predložilo svoje ponuky šesť združení firiem. Z nich mesto vybralo víťaza na základe najnižšej ceny.

Poradie uchádzačov po vyhodnotení ponúk je uvedené v tabuľke.

Poradie Uchádzač Ponuková cena vrátane DPH
1.

Eurovia SK, a.s., Košice

ELZA - Elektromontážny závod Bratislava, a.s.

GJW Praha, s.r.o.

64 949 141 €
2.

AVA-stav, s.r.o., Galanta

V-Híd Építő Zártkörűen Működő Részvénytársaság, Budapešť

R - KORD Építőipari Korlátolt Felelősségű Társaság, Felcsút

70 021 411 €
3.

Dúha, a.s., Bratislava

ZUE S.A., Krakov

71 685 038 €
4.

TSS Grade, a.s., Bratislava

OHLA ŽS, a.s., Brno/Bratislava

Doprastav, a.s., Bratislava

71 929 134 €
5.

Strabag, s.r.o., Bratislava

Strabag Rail, a.s., Ústí nad Labem/Bratislava

73 192 853 €
6.

Swietelsky-Slovakia, s.r.o., Bratislava

Getra, a.s., Košice

Eltra, s.r.o., Košice

91 801 182 €

V prípade, ak nepríde k použitiu opravných prostriedkov, bude môcť mesto podpísať zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste.

Mesto by chcelo túto modernizáciu financovať z fondov Európskej únie cez Program Slovensko. V júni 2024 Komisia pri Monitorovacom výbore pre Program Slovensko schválila zámer národného projektu „Modernizácia električkových tratí v meste Košice, 2. etapa, časť 17 a 18“ ako rezervný projekt z dôvodu nedostatočnej výšky alokácie finančných prostriedkov v Programe Slovensko. Financovanie projektu tak bude možné v prípade získania dodatočnej alokácie zdrojov.

Zmluvu s víťazom mesto podpísalo začiatkom decembra 2024. Jej účinnosť bola ale odložená do doby získania financovania projektu z eurofondov.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #6:
Mám dojem, že električkové trate samotné v rámci projektu IKD robil najmä jej poľský subdodávateľ ZUE, ktorý má za sebou viacero realizácií električkových a železničných tratí v Poľsku i mimo a zrejme sa to prejavilo aj na kvalite stavby.
takze chcete povedat ze v tomto vybere mame zlych a este horsich? ci co by ste podla vas z tohto zoznamu uchadzacov vybrali vy? ked tu mudrujete.. mudrovat vie kazdy skuste napisat a vyjadrit sa kto je z tychto naj? za mna duha najvasi smeracki podvodnici ,sudruh rasi ich tu dohodil vysledok vidno.. tak nech to daju druhym v poradi madarom.. ked sa vam nepaci vysledok.. za mna je to dlhodoby problem ze u nas vyhravaju najlacnejsie ponuky mal by sa brat pomer cena /kvalita firmy a dalsie pridane hodnoty
a v prvom rade by mali konecne nakupit tie tolko slubovane nizkopodlazne elektricky kym su este k dispozicii eurofondy pre zelenu dopravu! je tak ci tak treba a potrebne nahradit tie stare federalne vybehove modely.. ked uz idu robit tie trate na urovni 21 storocia a nie nechat tu tie bakelitove hnusne nemoderne kadibudky taskentwageny co tu mame prave z cias harasiho, tie by som sa snazl ako prve odpredat na vychodne trhy za lacno aby sa ich mesto zbavilo cim skor.. a vyzuit eu fondy na ovela rozumenjsie nakupy modernych strojov na urovni 21storocia!
Reakcia na: Yogi616 #6:
S tým súhlasím. Oblúk od Amfiteatru ku NMM je ako keď si dieťa obhrýza nechty. Viaceré priame úseky majú tiež ďaleko od ideálu.
Reakcia na: 5 #5:
Oblúčik pred Rovníkovou (v smere z Važeckej), taktiež sa trať zatáča za zastávkou Dneperská.
Nehovoriac o oblúkoch pred a za mostom VSS. 😎

Som zvedavý, ale hovorím, ak sa budeme baviť o kvalite doterajších stavieb, tak za mňa to DÚHA urobila lepšie. Aj keď niektoré prejazdy už sú, že...🤯
Ale veď Slanecká je stále rovno. 🙂 A v obratisku už cestujúci nejazdia. 😁
Reakcia na: cepheus #3:
Tak už len ako obyčajný cestujúci si vyskúšaj, ako vozidlo prechádza cez oblúky na Kuzmányho, či Štúrovej a potom sa prevez cez "kockaté" oblúky na Ulici Čsl. armády, Boženy Němcovej.
Reakcia na: Yogi616 #2:
a co je na nich zle? trate spackala predovsetkym smeracka duha (ikd) a nie tito! chvalabohu ze skoncili az na tretom mieste...
Reakcia na: Granite01 #1:
Len keď vidím víťaza, tak tie ich trate v Košiciach teda nič moc.
Tak nech sa začne stavať čím skôr 🙂