Obmedzenie premávky MHD (od 8.1.2024)

Aj po zimných prázdninách bude premávka autobusových liniek obmedzená, premávať budú naďalej podľa prázdninových cestovných poriadkov.

V súvislosti s finančnými problémami Mesta Košice a nedostatkom prevádzkových pracovníkov bude aj po zimných prázdninách, tj. od 8. januára 2024 obmedzená premávka MHD.

Všetky autobusové linky s výnimkou školských spojov budú od tohto dátumu premávať počas pracovných dní podľa cestovných poriadkov platných pre Pracovné dni - školské prázdniny. Školské spoje budú premávať aj naďalej. Súčasný prázdninový režim je ekvivalentom režimu "voľné dni" s posilovými spojmi.

Všetky električkové linky budú naďalej premávať podľa cestovných poriadkov platných pre Pracovné dni - školský rok.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TIDbus #35:
ta vyzerá to tak...
V Bratislave to prešlo a prišlo do Košíc?
Reakcia na: Dispecer #32:
Aha a bolo tam v akom časovom úseku sa to čo tam bolo sa predpokladá že sa vykoná
Reakcia na: Folasik #31:
K SORkám len to že tie boli v stave "po životnosti" asi od roku 2015😅. A toto s tímy uniformami a demotivácou, poprvé Uniformy: Tu je to čo tak vo vozoch vidím liteové ale napr. čo sa mi páči v DP Mesta Brna a to je náborová kampaň a to celá ale jedna jej náborová hláška ktorá je niečo ako "Chceš mať naozaj limitované oblečenie? Staň sa vodičom MHD!" a ku demotivácii: Ani sa nedivím lebo platy sú nízke, vozy na hovno atď. Je to smutné...
Reakcia na: maco.mhd #29:
Strategické dokumenty to predpokladali už v roku 2015...
Reakcia na: maco.mhd #30:
Čo sa týka zamestnancov DPMK, nemali by byť nepríjemný k cestujúcim, tak isto aj ak cestujúci nejakým spôsobom provokuje nemali by reagovať ale niekedy sa to žiaľ nedá a myslím si že poslednú dobu je to čoraz len horšie a horšie, samozrejme sú aj situácie kedy to vodiči preháňajú to nepíšem, a k tej podnikovej časti ja som za povinné nosenie "uniforiem" no ako uniforma sa to nazvať nedá ale firemné košele ktoré vodiči dostanú, samozrejme zabezpečiť materiál taký aby vyhovoval a nie nejaký nekvalitný ktorý sa po vypraní scvrkne 😃 ale v každom jednom meste to funguje, mne by bolo blbé prísť do takej práce v nejakom vyťahanom tričku alebo proste v civilu ak to viem tak nazvať.
A taktiež si myslím že vodiči sú dosť znechutený a hlavne demotivovaný stavom vozidiel ktoré musia šoférovať a celkovo ako to v podniku funguje, nič nové neprichádza, a pri tom aby sa obnovil nejak vozový pri tom aspoň každý rok by mali chodiť do DPMK pár nových vozidiel aby nahradili aspoň pár SORiek ktoré sú v zlom stave a celkovo SORky ktoré majú čo nevidieť po životnosti
Reakcia na: Viko #23:
Podnik sa rozpadáva na veľmi veľa miestach, trebárs údržba, nemalo by byť možné aby sa po oprave voza ostal voz od tabakového dymu alebo celý zvnútra zvonka od oleja alebo neporiadne navždy "dočasné" opravy. Vodiči tiež niesú svätý, buď sú nepríjemný ku cestujúcim alebo sa vôbec o svoje vozy nestarajú... SAMOZREJME sa nájdu aj výnimky ale je ich tak málo aj na strane údržby aj na strane vodičov ale stále sú to také výnimky ktoré potvrdzujú pravidlo... Nižšie tu bolo zmienené že je by sa na firemnej kultúre malo niečo spraviť čím skôr, smutné na tom je že by to napr. peňažné alebo iné postihy nepomohli lebo DP má tak málo ľudí že by na tom skôr tratili a nie získali. DP by mohol skúsiť nejaké školenia abo hocičo čo by tomu pomohlo ale keď by sme sa držali hesla "Starého psa novým trikom nenaučíš" a zobrali do ohľadu ako je vekovo zložený DPMK tak sme skončili pretože sa málo mladých o toto odvetvie zaujíma a keď už sa zaujíma tak sú dostatočne rozhľadený na to aby si uvedomili to že im to tu nič nedá a že im bude lepšie v Bratislave, Čechách alebo inde v Európe...
Reakcia na: Yogi616 #26:
Ak to existuje je to dobré ale malo to byť už skôr asi...
Reakcia na: kvorka #27:
Nie nie to som ani nikde nenapísal pokiaľ viem, však EU už tiež nebude brať CNG ako ekologické vozidlo
Reakcia na: Folasik #19:
A ty si myslíš, že CNG sú bezemisné či ako?
Reakcia na: maco.mhd #22:
Na magistráte vznikol na jeseň minulého roka odborný referát, ktorý sa má venovať (aj) mestskej doprave v rozsahu, v akom to doteraz nebolo.
Reakcia na: kvorka #10:
čim skor tým lepšie...lebo toto už je katastrofa
Reakcia na: Viko #23:
Na firemnej kultúre sa dá zmeniť len na to treba vôľu...
Reakcia na: maco.mhd #11:
Obávam sa, že za tie desaťročia sa úpadok už stal firemnou kultúrou DPMK. Problém s mizerným zázemím a nezvládnutou údržbou sa tiahne minimálne od čias električiek T1...
Reakcia na: Folasik #21:
Jedna vec mi napadá, a to tá že by mal niekto spustiť nejaké miesto na kvalifikované pripomienky, návrhy, nápady, atď. pre DP a potom zozbierať rôzne tie pripomienky, nápady, názory a naraz ich vypľuť na vedenie mesta/DP...
Reakcia na: maco.mhd #20:
Myslím si že by to nemalo žiaden význam, to čo sa tu preberá by sa im posunulo ale oni by dokázali na každú jednú vec nájsť nejakú výhovorku z nejakého právnického slovníka, poznám to už veľmi dobre sledujem každý live zasadnutie mestského zastupiteľstva, zaujímavé že všetko sa nedá nedá nedá, všade inde sa dá alebo druhá možnosť dá sa to ale to musí byť obdobie pred voľbami 😃
Ale jak bude najbližšie otázky a odpovede s Polačekom určite všetko zhrniem a opýtam sa čo s tým bude a ako sa to bude riešiť, pri trolejbusoch Polaček má zatiaľ len to že "mapujú pozemky" čiže nič nové by som sa nedozvedel
Reakcia na: Folasik #18:
Máš pravdu, len vieš keby existovalo nejaké priamé napojenie občan-vedenie mesta tak by sa tieto veci čo sa tu preberajú na fórach dali posunúť mestu, lenže také niečo neexistuje, občas rozmýšľam nad tím že by sa mala spraviť nejaká štúdia o možnostiach rozvoja a zmien v DPMK ktorá by bola záväzná ale také sa asi nestane nikdy
Reakcia na: kvorka #17:
Aha a v čom je to ekologické 😃 euro6 je to čo euro5 ale v tom že euro6 je výkonnejší motor tu ide o pohon a emisie, nb 18 euro6 sú stále emisie výfukových plynov
Reakcia na: maco.mhd #16:
Čo sa týka privatizácie, polaček robí všetko pre to, ako električkovú dopravu sprivatizovať nemôže ale autobusovú trakciu môže a to začne tak že tú trakciu bude robiť čo najviac neatraktívnu a nepopulárnu čo sa aj deje.
Čo sa týka zmien linkového vedenie súhlasím a nie len v Šaci ale v celom meste pretože vedeli by sa nejak zredukovať, pomeniť linky ale s tým že by intervaly a systém toho boli hodné 2 najväčšieho mesta na Slovensku.
Reakcia na: Folasik #15:
Ekologickým vozidlom sú aj busy euro6 😉