DPMK vyhlásil súťaž na odpredaj trolejbusov

Verejná súťaž na odpredaj 7 prebytočných trolejbusov.

 

DPMK vyhlásil dňa 4. januára 2017 verejnú obchodnú súťaž na odpredaj 7 nepotrebných a nadbytočných trolejbusov Škoda 14 TrM a 15 TrM. Na predaj sú vozidlá Škoda 14 TrM #2002, 2004, 2006 a Škoda 15 TrM #1017, 1018, 1019 a 1020. Ceny za trolebusy sú stanovené od 5027,20 € bez DPH až po 6625,50 € bez DPH, pričom minimálna kúpna cena všetkých siedmich trolejbusov je 40 721,20 € bez DPH. Súťažné návrhy je možné predkladať do 23. januára 2017 do 14:00. Otváranie obálok s predloženými návrhmi a ich vyhodnotenie sa uskutoční do 10 dní odo dňa uplynutia lehoty na podanie súťažného návrhu, v sídle DPMK komisionálne a neverejne.

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vyzerá to na definitívny koniec trolíkov v KE... Viva R.ši a comp.!
Toto sa dalo čakať. Je ale zaujímave, že sa odpredávajú iba Škody 14TrM #2002,2004 a 2006, ale 2003 nechávajú tak. Som zvedavý, ako toto dopadne, každopádne, pokiaľ sa v najbližších komunálnych voľbách zvolí znova Raši, je jasné, že trolejbusy už v Košiciach nebudú nikdy jazdiť. Teraz už len stačí čakať na to, kedy sa začne rozoberať trolejové vedenie a stĺpy a môžme povedať iba zbohom trolejbusom definitívne.
Je pravda ako to napísal Bjorn v https://imhd.sk/ke/diskusna-tema/6/Vseobecna-diskusia?dfpi=77126#77126 že my musíme 5 rokov prevádzkovať trolejbusovú dopravu? Teda DPMK porušuje neprevádzkovaním trolejbusov nejaký záväzok? Alebo sa to ako porušenie zmluvy chápať nedá?
Nechápem načo sa potom v r. 1993 stavali trolejové vedenia a spúšťala sa veľkolepo trolejbusová doprava ked ju teraz idú úplne zrušiť....Podľa mňa trolejbusy mali v KE pokračovať, stačilo kúpiť pár nových, ale keby keby boli by sme.......škoda rečí, kde nie je záujem nie je ani cesta!
Reakcia na: Lubino7771 #4:
Ono určite by bolo treba preinvestovať peniaze aj do infraštruktúry... Iba trolejbusy by nám TD nespasili... Bohužiaľ tu v tomto meste sa niekto zaťažil na elektrobusy, ale to ani nemá zmysel toto komentovať čo sa tu deje
Reakcia na: 5801 #5:
Sieť je predsa funkčná, pravidelne sa kontroluje, čo by tam akože trebalo investovať? Jedine tak ak by sa stavali nové trate
Reakcia na: tbus #6:
To, ze je nemyslitelne, aby v 21. Storoci chodili troliky cez vyhybky 30. Aby pod mostom na Jakabovom palaci musel chodit cez 2 pruhy lebo ma debilnu stopu, aby vynechaval zastavku kvoli dalekej stope atd atd....
Reakcia na: 110mat110 #7:
to su drobnosti, tych vetveni trate zas az tolko vela nie je.. spolahlivost TD padala skor na neudrzbe vozidiel, ako trate
Reakcia na: tbus #8:
Nuž, časom by to chcelo aj výmenu zavesenia vedenia na najstaršom úseku... ?
Reakcia na: 110mat110 #7:
Niekoľko vodičov z trolejbusky jazdí ešte doteraz pod vyhybkami rychlosťou 20km/h. Zvyk je železná košeľa.
Reakcia na: tbus #6:
Áno, samozrejme trolejbusy sú základ. Trať je prevádzky schopná, ale určite by to chcelo časom aj investovať do jej obnovy napr. k výmene zariadení meniarne, prípadne určite k rozšíreniu siete. Veď keď si to vezmeme tak pozdĺž celej Štúrovej mám nové stopy aj kríženia i výhybky a onedlho sa nám bude meniť aj kríženie na SNP. Chcelo by to schopných ľudí na správnych miestach... Samozrejme súhlasím, že trolejbusy by boli prvý impulz a boli by schopné prevádzky aj na stávajúcej infraštruktúre, ale časom by sa musela aj tá dočkať obnovy.
Tak mi napadlo, upravoval DPMK zmluvný najvyšší špičkový odber elektriny po zastavení premávky trolejbusov?
Reakcia na: 5801 #11:
Meniarne by rozhodne pri súčasnej sieti vydržali aspoň 30 rokov. Skôr tie výhybky- na najstaršom úseku a v garáži. Tak isto aj zavesenie vedenia, ako spomínal Dispecer.
Reakcia na: afeno #14:
Samozrejme, uviedol som to len ako príklad.
Teda musim sa priznat ze mi vobec trolejbusy nechýbajú. Ak by sa mali vratit tieto sucasne trolejbusy do prevadzky bol by to obrovsky krok späť. A taktiez jedna trolejbusova trasa v celých Košiciach teda neznamena ziaden zazrak. hcelo by to nove vozidlá, rozsirenie trate o nove useky a komplet reko sucasnej trate jedine tak by mala trolejbusova doprava v tomto meste vyznam.
Reakcia na: LUKYmhd #16:
Keďže sú už dohodnuté na odpredaj, tak tie súčasné by ti z väčšej časti ani nehrozili.
Reakcia na: LUKYmhd #16:
Na 99,9 periodických % nehrozí, že by sa tie súčasné trolejbusy do premávky vrátili.

Taktiež nehrozí, aby sa do nich čokoľvek investovalo z eurofondov, lebo:
http://www.kosice.sk/static/prilohy/uha/SRD_Zaverecna_sprava-PUM.pdf
Reakcia na: Troll #18:
Dotyčný dokument už mesto stihlo poprieť, keď do zadanie nového ÚPN-HSA zaradila nové električkové trate, ktoré ten dokument považuje za nepotrebné. Takže toľko k záväznosti.
Reakcia na: veteran #19:
To sa, myslím, nevylučuje. Ak tomu správne rozumiem, v podstate záväzne to je iba pre riadiaci orgán €-fondov - resp. na základe neho môžu tie €-fondy získať...