Terminál v Moldave bude obsluhovať 10 párov vlakov

Trasu medzi Košicami a novým terminálom v Moldave nad Bodvou bude od nového GVD obsluhovať 10 párov vlakov. Turňa nad Bodvou a Drienovec o osobáky prídu.

V čase vrcholiacich stavebných prác na novom termináli integrovanej osobnej dopravy (TIOP) Moldava nad Bodvou bol zverejnený konečný návrh GVD pre obdobie platnosti 2015/2016. Na jeho základe sa zavádza pravidelná osobná doprava na trase Košice – Moldava nad Bodvou – Moldava nad Bodvou mesto. Naproti tomu, úsek Moldava nad Bodvou – Turňa nad Bodvou o pravidelnú dopravu príde.

Predstavený GVD 2015/2016 na tejto trase počíta s desiatimi pármi vlakov počas pracovných dní. Počas dní pracovného pokoja má premávať deväť párov. Vznikol by tak pravidelný dvojhodinový takt doplnený o jeden vložený pár vlakov v rannej špičke.

Konečná verzia GVD predstavuje značné zlepšenie pracovného návrhu, ktorý medzi Košicami a novým terminálom v Moldave rátal so siedmimi pármi počas pracovných dní tvoriacimi len štvorhodinový takt s vloženými dvoma rannými špičkovými spojmi.

Odchody vlakov sú zatiaľ stanovené nasledovne:

Stanica

Os 6401

Os 6403

Os 6421

Os 6405

Os 6423

Os 6407

Os 6409

Os 6411

Os 6425

Os 6413

Moldava n. B. mesto

4:57

6:26

7:03

9:02
9:00

11:05

13:02
13:00

15:02

17:05
17:00

19:06

21:05

Košice

5:46

7:13

7:49

9:49

11:49

13:49
13:44

15:49

17:49
17:44

19:49

21:49

 

Stanica

Os 6400

Os 6402

Os 6420

Os 6404

Os 6422

Os 6406

Os 6408

Os 6410

Os 6424

Os 6412

Košice

4:48

6:06
6:21

8:11

10:11

12:11

14:11

16:11

18:11

20:11

22:00
22:25

Moldava n. B. mesto

5:41

6:53
7:12

8:55

10:56

12:55

14:56
14:59

16:55

18:57
18:59

20:57

22:43
23:08

  • vlaky 6400 a 6403 premávajú len počas pracovných dní
  • vlaky 6420 až 6425 premávajú odo dňa vyhlásenia

Dátum vyhlásenia premávky vlakov 6420 až 6425 zatiaľ vyhlásený nebol.

Turňa nad Bodvou a Drienovec sa 12. decembra s osobnými vlakmi do Košíc definitívne rozlúčia. V Turni nad Bodvou bude zastavovať už len rýchlik 935 Domica s pravidelným odchodom z Turne o 18:02 a príchodom do Košíc o 18:37. Drienovec zostane bez obsluhy osobnou železničnou dopravou.

Aktualizácia (18.11.2015): v definitívnej verzii GVD 2015/2016 došlo k posunu odchodov a príchodov niektorých spojov oproti konečnému návrhu zo septembra.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PtrOlsn #25:
Čo robí ten podval pripevnený na koľaji vzdialenejšej od nástupišťa? A kým tam je, či už dočasne alebo trvale, mal by byť opatrený návesťou "Stoj".
Reakcia na: Trolley #9:
O akej regionálnej trati Moldava nad bodvou - Trurňa nad Bodvou hovoríš?
Od 13.12 sa menia aj CP Eurobusu a KONECNEEE sa nejako dohodli a aspon na niektorych linkach sa doplnaju. Napr linka KE- V. Ida - Perin - Buzica budu niektore busy skratene po/z VA USS a vo velkej ide je garantovany prestup medzi vlakmi a busom. Zatial je to len malo, ale vidim v tom snahu a potencial
Reakcia na: 110mat110 #18:
A kto cestuje teraz Eurobusmi na tej trase?? By si sa čudoval, že nájdu sa ludia čo cestuju aj za prácou denne v tom smere, nehovoriac o študentoch atd.. A ak by to bolo s pokračovaním až do KE, dalo by sa to "zviditeľniť" aj pre iných.. Ale ako som písal, chce to prieskum.
Bude aj rozluckova jazda na trati Turna nad Bodvou - Kosice alebo ta posledna jazda bude ako kazda ina ? Je smutne ze netahaju osobaky typu 81x z KE az do Plesivca cez Slovensky Kras kde je co obdivovat a z rychlika to nie je ono... ❓
Reakcia na: Rudyke902 #16:
Kto by cestoval z Medzeva do Moldavy? Celorocne opaleni na to maju len raz za mesiac.
Reakcia na: Trolley #9:
ty to vidíš ako zbytočné predĺženie? Vieš, čo to je tá cesta pešo z Moldavy na stanicu?
Reakcia na: tbus #15:
Noo, ved uvidíme, ja som len napísal názor,, ale tak ako "chcu" dostať tých ludí to tých denných vlakov na tej trase Moldava (terminál) - KE a späť , tak aby sa ako-tak aj tie súpravy naplnili cestujucimi (či už dôchodcami, študentami, pracujucimi apod) a bolo to nejak rentabilne - tak by mohli pouvažovať aj o tom "predlženi" až do Medzeva (vybrané spoje) - ked už sa niečo "deje" v tom regióne a za účasti "EU" .. ved necháme sa prekvapiť ak sa to "rozbehne" ten terminál, či sa to aj "ujme" aspoň tak ako je to prezentované v tom článku hore ?
Reakcia na: Rudyke902 #14:
dnes už ten, kto niekam potrebuje cestovať, má auto, ťažko takého nalákať naspäť do vlaku, kde by sa mal prevážať s voňavou hnedou menšinou a zadarmodôchodcami a študentami
Tak kedysi na trati Moldava - Medzev (až do r 2003) jazdil osobák, dokonca aj s prívesným vozňom - ano bolo kedysi koho prepravovať tam aj späť (bývalý Strojsmalt, drevárkse závody v Počkaji, a v Medzeve, ďalej SOUP + internáty k tomu atd. Niektoré spoje dokonca "potiahli" až na košickú stanicu . Vtedy autobusy (sad) nejazdili na linkách Medzev-Jasov-Moldava, len spoje jazdiace na smenový kolotoč do vsž ... Samozrejme ako ubudalo cestujucich vo vlaku a "rušili" sa vlakove spoje a ich kapacita, pribudalo spojov SAD a následne to prevzal Eurobus - teda trasu Medzev-Moldava. Ale stále tam na tej trase je koho prepravovať, potenciál cestujúcih tam je (spádová poliklinika pre Jasov, Poproč, Medzev je v Moldave, aj urad práce, tak isto cestuju študenti stále do škôl, Jasovská jaskyňa, kúpele Štós ..atd) Aj ked je tých cestujúcich pomenej, ak by sa "presunuli" opäť na vlak, nejaký ten spoj (aspoň jeden pár denne) by zachadzať až do Medzeva mohol. (Samozrejme po preskumaní technických podmenok trate a po prieskume) ..Zvlášt ak by sa vedelo že je to spojenie až do (z) KE a pre niektorých výhodne, len chcelo by to trochu nad tým pouvažovať a prehodnotiť + a - atd.. To je môj názor..
Reakcia na: 110mat110 #12:
4-5 parov maximalne pre Medzev
No to, ze vlak z Jasova do KE je pomalsi ako Bus je fakt. To, ze pri ponuke 10 vlakov pre moldavu (potencionalne 4-5 parov maximalne) je nekonkurencie schopny je fakt. To, ze trasa Jasov-Moldava je malo vyuzity smer som len vydedukoval z casovej polohy a mnozstva busov. Chcelo by to dopravny prieskum.
Reakcia na: 110mat110 #10:
Povedal kto? Keď sa mohlo dať na nezmyselný terminál, mohlo sa dať aj na rekonštrukciu trate po Medzev. Tá trať má obrovský potenciál na obnovenie.
Kto by jazdil vlakom z medzeva? Na celej trati su 30tky, vlak ide pomaly a trat (spolu so zastavkami) je v hroznom stave. Rychlejsie budes z Jasova v Moldave na bicykli ako vlakom. Spojenie Jasov-KE cez Semsu je omnoho rychlejsie dokonca aj smerom na USS budes rychlejsie. Trat Medzev-Moldava jednoducho nema koho prepravovat.