V prípade, ak nás chcete informovať o chybe na našich stránkach, prosíme, podrobne opíšte okolnosti za akých sa stala.
V prípade, ak nám chcete zaslať Vaše fotografie, prosím, nezabudnite ku každej z nich pripojiť opis, predovšetkým lokalitu, prípadne ďalšie informácie.
Dobrý deň. No celkom pekný dizajn imhd ALE je možnosť alebo sa uvažuje nad odstránením reklám? Som ochotný aj zaplatiť aby sa nezobrazovala reklama. Ďakujem
Opýtajte sa na hotpointe pre pomoc utečencom pri stanici. Ak tam nevedia o výnimkách, prosím pozrite si hlavnú stránku https://dpmk.sk alebo anglickú verziu https://www.dpmk.sk/cestovanie/fares-excerpt-foreign-visitors . Ak nikde nenájdete osobitné informácie pre Ukrajincov, znamená to, že výnimky zatiaľ nie sú a potrebujete štandardné cestovné lístky. Ak sa plánujete v Košiciach zdržať dlhšie a chete lístok na dlhšie obdobie za výhodnejšiu cenu, navštívte predpredaj na Roosveltovej č. 3 a informaujte sa o ďalšom postupe. https://www.dpmk.sk/kontakty/predajne-miesta → nájdite si text: Rooseveltova č. 3
Dobrý deň. Chcem sa sťažovať na vynechané dva spoje elektrický č. 3. Stála som na zastávke, Staničné námestie v predstihu, v horúčavách, aké nás dnes sužujú, no elektrická nadorazila na zastávku a už vôbec nešla na čas 15:48 a16:03,ani žiaden náhradný spoj. Žofčaková.
Bolo by fajn vysvetliť pánom vodičom, že ich cesta nie je rally a nemajú dôjsť do cieľa čo najskôr, ale aj niekedy počkať na zastávke, keď idú o minútku dve skôr. Príklad zastávka Tomášikova 2.6. 19:47 bus č.27 smer staničné námestie, ale našlo by sa aj mnoho ďalších. Vďaka za aroganciu, keď vidíte že bežím a idete skôr než je harmonogram.
Inguška