V prípade, ak nás chcete informovať o chybe na našich stránkach, prosíme, podrobne opíšte okolnosti za akých sa stala.
V prípade, ak nám chcete zaslať Vaše fotografie, prosím, nezabudnite ku každej z nich pripojiť opis, predovšetkým lokalitu, prípadne ďalšie informácie.
Bolo by fajn vysvetliť pánom vodičom, že ich cesta nie je rally a nemajú dôjsť do cieľa čo najskôr, ale aj niekedy počkať na zastávke, keď idú o minútku dve skôr. Príklad zastávka Tomášikova 2.6. 19:47 bus č.27 smer staničné námestie, ale našlo by sa aj mnoho ďalších. Vďaka za aroganciu, keď vidíte že bežím a idete skôr než je harmonogram.
Dobrý deň. Chcem sa sťažovať na vynechané dva spoje elektrický č. 3. Stála som na zastávke, Staničné námestie v predstihu, v horúčavách, aké nás dnes sužujú, no elektrická nadorazila na zastávku a už vôbec nešla na čas 15:48 a16:03,ani žiaden náhradný spoj. Žofčaková.
Opýtajte sa na hotpointe pre pomoc utečencom pri stanici. Ak tam nevedia o výnimkách, prosím pozrite si hlavnú stránku https://dpmk.sk alebo anglickú verziu https://www.dpmk.sk/cestovanie/fares-excerpt-foreign-visitors . Ak nikde nenájdete osobitné informácie pre Ukrajincov, znamená to, že výnimky zatiaľ nie sú a potrebujete štandardné cestovné lístky. Ak sa plánujete v Košiciach zdržať dlhšie a chete lístok na dlhšie obdobie za výhodnejšiu cenu, navštívte predpredaj na Roosveltovej č. 3 a informaujte sa o ďalšom postupe. https://www.dpmk.sk/kontakty/predajne-miesta → nájdite si text: Rooseveltova č. 3
Dobrý deň. No celkom pekný dizajn imhd ALE je možnosť alebo sa uvažuje nad odstránením reklám? Som ochotný aj zaplatiť aby sa nezobrazovala reklama. Ďakujem