Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak ešte ozrejmenie tých čísel služieb. Tvar čísla služby je XXYYZ. XX je číslo linky, YY číslo kurzu (t.j. poradie na linke) a Z sú možné len čísla 1 (ranná časť celodennej služby, čiže ranný vodič), 2 (odpoludňajšia časť celodennej služby, čiže vodič poobedný), 4 (služba len pre jedného vodiča, ale súvislá, preberá vozidlo z garáže a aj ho tam odnáša) alebo 5 (klasická trhaná služba, t.j. služba pre jedného vodiča ale s prerušeným výkonom najčastejšie v čase dopoludnia).
Príklady:
71011 - ranný vodič linky 71, ktorý ako prvý ráno nastupuje do výkonu.
34065 - trhaná služba na linke 34. Okrem linky 34 je vysoko pravdepodobné, že obsluhuje aj iné linky, na 99% napr. niektorú linku RA.
46022 - popoludňajšia časť služby "R"-kovej, obsluhuje na striedačku R1 a R7, nasadzovaná spravidla T6-tka.
Tie mimoriadne čísla na začiatku - 40xxx sú RAčky mestské a objednávky, 41xxx nočáky, 42xxx RAčky šačianske, 43xxx zálohy, 46xxx R-ky, 47014 bola niekedy linka W. Ak sa pýtate, ako je označaná služba na linke 40 (veď tento číselný rad je už obsadený), tak je to 39014. Ale ako čítam, už v zozname nie je, čiže bola prečíslovaná, resp. jej výkon bol hodený niektorej inej službe. Možno BM by vedel.
Co sa stalo dnes o 14:00 s Solarisom #3521 ?? 🙂 stal odstaveny pred zastavkou colnica, potom prisiel dalsi, nastupili do nho ludia asi z 3521, potom 3521 zasla trochu dalej a neskor sa asi rozhodli ze ju poslu do garaze, ale sla rychlostou max 20km/h, 🙂 zaujimalo by ma aky mala problem 🙂 Mam aj fotky 🙂 Takze kto ce, napiste na mail..
Reakcia na: Sarko #981:

Pozerám, že na L20 som dnes doobeda určite videl 5212, ale nikde vo výprave sa nenachádza, zrejme nejaká operačná zmena. Ďalej službu 12-75 (4304) som o 12:46 videl na NO, L30, smer Exnárova, ktorou som aj cestoval (žeby prechod?), 4206 tiež v zadelení nikde nie je, pritom som ho o 12:50 videl na presune na Palackého (smer NO) a hneď za ním 3521 ako manipulačnú jazdu (v zadelení 19-5, asi tiež presun...). Takže zadelenie treba brať trochu s rezervou, nie sú to 100% info. Tie sa však dajú upresniť nezávislým sledovaním, resp. požiadaním výpravcu o informáciu, čo má on prepísané v zadelení (resp. dopísané pri nezadelených službách). A ešte jedna perlička, v 4303 EČV KE-038BM mal vodič za sklom zrejme nájdené EČV nejakého osobného auta - KE-317BY...

A aby som nezanevrel na svoje električky a hlavne L5 🙂 :
L2- 367
L4- 400, 418
L5- (D56) 525, 536
L6- 370+371, 390+391
L7- 620+621
L9- 423
záloha- 531

Re #990 Dopravák:
Nuž čo, asi Ťa na L18 chce majstre prekvapiť.. ?
Reakcia na: Sarko #986:
no pozerám, že môj spoj mi určí majster ?
eMareq: No v tom prípade by som musel ísť na 3 miesta, Bardejovskú, Hornádsku a Trolejbusovú. Možno, keď nebudem mať čo na práci, si raz na to trúfnem. 🙂 Ak sa nájde zodpovedný záujemca, ktorý by menej, či viac pravidelne chcel zisťovať a uverejňovať zadelenie, nech sa prihlási a môžem dotyčnému vysvetliť spôsob, ako ho pomerne ľahko získavať.
Reakcia na: Sarko #986:
Zamontuj do toho celeho komplet vsetky linky 😉 🙂 Aj elektrickove od 2 po 9, R1 - R8. Taku raritu tu zatial nema nikto 🙂 😉
Pre menej zdatných (ako som zistil, máme tu aj obdivovateľov fanúšikov MHD ? ):

-pred dvojbodkou sa nachádza číslo služby v tvare AA-C(D) alebo AAB-C(D), kde:
AA=číslo linky,
B=doplnkové číslo služieb danej linky,
C=číslo kurzu,
D= 4-dlhá služba (jeden vodič), 5-delená (trhaná služba), bez obsadenia-klasická dopoludňajšia/popoludňajšia služba (dvaja vodiči)

-za dvojbodkou sa nachádza samotné evidenčné číslo vozidla, ktoré je na danej službe pridelené

Pre niektoré linky nie sú fixne pridelené služby, preto na tieto linky prechádzajú vozidlá z iných služieb. Jedná sa o linky č. 21, 26, 37, 40, 54, RA1, RA2, RA3, RA4, RA5, RA6, RA7 a RA8. Tieto vykonávajú služby radu 40-x, 42-x, 401-x, 403-x, 412-x a 421-x. V prípade výpadku vozidla na linke ho nahrádza záloha (rad služieb 43-x).
Kompletná výprava (zadelenie) autobusovej dopravy na deň 27.2.2004:

11-1: 4304, 11-2: 3005, 11-3: 4309, 11-45: 4089, 11-55: 4301

12-1: 3504, 12-2: 3517, 12-3: 3514, 12-4: 3518, 12-5: 3520, 12-65: 3515, 12-75: 3516

13-1: 5234, 13-2: 5101, 13-3: 5226

14-1: 5221, 14-2: 5222, 14-35: 6267

15-1: 5201, 15-2: 5212, 15-3: 5239, 15-45: 5502, 15-55: 5006

16-1: 3204, 16-2: 3521, 16-3: 3525, 16-45: 3524, 16-55: 3506

17-1: 5217, 17-2: 5001

18-1: 4311, 18-2: 3523, 18-3: 3215, 18-4: 4310, 18-55: určí majster, 18-65: 4306

19-1: 3510, 19-2: 3509, 19-3: 3508, 19-4: 3505, 19-5: 3512, 19-6: 3507

20-1: 5218, 20-2: 5242, 20-3: 5236, 20-4: 5225

22-1: 5229, 20-2: 5233

23-14: 5206

24-15: 6252

25-1: 5231, 25-2: 5219, 25-35: 5005, 25-45: 5202

26-15: 4132, 26-25: 4094

27-1: 3207, 27-2: 3201, 27-3: 3202, 27-4: 3206, 27-55: 3205, 27-65: 4501

28-1: 5220, 28-25: 6299

29-1: 5240, 29-2: 5228, 29-3: 5207, 29-4: 5224, 29-5: 5243

30-1: 3511, 30-2: 3502, 30-3: 3501, 30-45: 3203

31-15: 3002, 31-25: 4091, 31-35: 4096, 31-45: 4090, 31-55: 4206, 31-65: 4207

32-1: 4302, 32-2: 3208, 32-3: 3210, 32-4: 3213, 32-55: 4204, 32-65: 4092

33-14: 6286

34-1: 3212, 34-2: 3209, 34-3: 3503, 34-4: 3211, 34-5: 3504, 34-65: 4208, 34-75: 4097

35-1: 5003, 35-25: 5205, 35-35: 5002, 35-45: 6404, 35-55: 6411

36-1: 5401, 36-2: 5227, 36-3: 5238, 36-4: 5232, 36-55: 5208, 36-65: 6297

38-15: 3103, 38-25: 4203, 38-35: 3105, 38-45: 3101

(RA...) 40-15: 4303, 40-25: 4201, 40-35: 4087, 40-45: 4098, 401-1: 6284, 401-2: 6243, 401-3: 6290, 401-4: 6258, 401-5: 6271, 401-6: 6287, 403-15: 6229

(Tesco bus) 402-1: 6244

(Optima bus) 402-2: 6281, 403-25: 6240

(Nočná doprava) 41-14: 6222, 41-24: určí nočný majster, 41-34: 6272, 41-44: 6036, 41-54: 6230

(Služby Šaca) 42-15: 4126, 42-25: 4131, 42-35: 4133, 42-45: 4093, 412-14: 6009, 412-24: 6043, 412-34: 6408, 412-44: 6023, 412-54: 6407, 421-1: 6242, 421-2: 6226, 421-3: 6401

(Zálohy) 43-1: určí majster, 43-2: 5223, 43-3: 6223, 43-4: 5237

53-15: 4085, 53-25: 4211, 53-35: určí majster, 53-45: 4095r, 53-55: 4205

55-15: 6412, 55-25: 6409, 55-35: 5211, 55-45: 5501, 55-55: 6247, 55-65: 6292

56-15: 4205, 56-25: 4082, 56-35: 4202

60-14: 6264
Reakcia na: Sarko #981:

Oprava služby 41-14: správny údaj 6236.

Nahadzoval som to v rýchlosti, takže ak niekto nájde zlé ev. č. alebo náhodné opakovanie ev. č., opravím.

Nodes, Dopravák, eMareq: Díki, keď sa nabudúce opäť zatúlam k výpravcovi, zoštatistím... ? Ááá, ešte tu máme zajtrašiu výpravičku... ?
Reakcia na: Sarko #981:
A zacinalo sa to celkom nevinne: co jazdi na L5 + vyprava trolejbusov 😉 🙂
Reakcia na: Sarko #981:
Takto by to tu malo frčať každý deň ?
Reakcia na: Sarko #981:
Klobuk dole... ?
Kompletná výprava (zadelenie) autobusovej dopravy pre dnešný deň:

11-1: 4311, 11-2: 4097, 11-3: 3005, 11-45: 4095, 11-55: 4088

12-1: 3508, 12-2: 3520, 12-3: 3518, 12-4: 3514, 12-5: 3517, 12-65: 3516, 12-75: 4304

13-1: 5101, 13-2: 5226, 13-3: 5219

14-1: 5221, 14-2: 5229, 14-35: 5005

15-1: 5240, 15-2: 5004, 15-3: 5238, 15-45: 5222, 15-55: 5006

16-1: 3511, 16-2: 3525, 16-3: 3524, 16-45: 3512, 16-55: 3504

17-1: 5003, 17-2: 5209

18-1: 4202, 18-2: 3213, 18-3: 3203, 18-4: 4309, 18-55: 6262, 18-65: 4089

19-1: 3509, 19-2: 3507, 19-3: 3506, 19-4: 3505, 19-5: 3521, 19-6: 3510

20-1: 5242, 20-2: 5230, 20-3: 5225, 20-4: 5227

22-1: 5233, 20-2: 5236

23-14: 5206

24-15: 6297

25-1: 5231, 25-2: 5232, 25-35: 6403, 25-45: 5202

26-15: 4133, 26-25: 4094

27-1: 3206, 27-2: 3202, 27-3: 3502, 27-4: 3207, 27-55: 4082, 27-65: 4501

28-1: 5220, 28-25: 5208

29-1: 5228, 29-2: 5224, 29-3: 5217, 29-4: 5243, 29-5: 5213

30-1: 3522, 30-2: 3501, 30-3: 3519, 30-45: 3208

31-15: 4090, 31-25: 6295, 31-35: 4087, 31-45: 3201, 31-55: 4092, 31-65: 4204

32-1: 4303, 32-2: 3001, 32-3: 3205, 32-4: 4306, 32-55: 4308, 32-65: 4096

33-14: 6286

34-1: 3211, 34-2: 3210, 34-3: 3209, 34-4: 5241, 34-5: 3215, 34-65: 4203, 34-75: 4301

35-1: 5001, 35-25: 5204, 35-35: 6404, 35-45: 5207, 35-55: 6299

36-1: 5502, 36-2: 5401, 36-3: 5239, 36-4: 5223, 36-55: 6411, 36-65: 6405

38-15: 3105, 38-25: 3103, 38-35: 3214, 38-45: 3101

(RA...) 40-15: 4098, 40-25: 4091, 40-35: 4206, 40-45: 4208, 401-1: 6243, 401-2: 5205, 401-3: 6258, 401-4: 6271, 401-5: 6287, 401-6: 6296, 403-15: 6229

(Tesco bus) 402-1: 6244

(Optima bus) 402-2: 6281, 403-25: 6240

(Nočná doprava) 41-14: 3263, 41-24: určí nočný majster, 41-34: 6222, 41-44: 6036, 41-54: 6272

(Služby Šaca) 42-15: 4126, 42-25: 4131, 42-35: 4132, 42-45: 4093, 412-14: 6043, 412-24: 6040, 412-34: 6242, 412-44: 6223, 412-54: 6407, 421-1: 6030, 421-2: 6298, 421-3: 6401

(Zálohy) 43-1: 3523, 43-2: 5234, 43-3: 6226, 43-4: 5235

53-15: 4207, 53-25: 4085, 53-35: 5214, 53-45: 4086, 53-55: 4205

55-15: 6247, 55-25: 5211, 55-35: 6412, 55-45: 6252, 55-55: 6292, 55-65: 6291

56-15: 3204, 56-25: 4212, 56-35: 4201

60-14: 6264
Reakcia na: Sarko #970:
No pamatam si toho cosi.

SM ky jazdiace sice na L14, alebo ako nahrady ked nejazdili elektricky, ale pamatam, rannu spicku na maratone, ked sa natrepali 3 kusy spojov na zastavku, tak, ze jeden bol zaradeny sikmo a zablokovali celu cestu. Sipky v modrom alebo cervenom prevedeni nastriekane na dverach B731tiek, asi naznak, ze sa otvaraju von + siroke okna. Odparkovanu L55 pred restauraciou maraton.

😉 🙂
L18 - 6262
L34 - 5241
L53 - 5214
No už by sa fakt mohli kúpiť nejaké klbáky...
For all: co je pravdy na tom, ze L70 sa rusi uz od 1.3., tj, od pondelka a ze nove CP na L71 a L72 budu v platnosti uz od tohto piatka? A mimochodom, vraj uz su nove CP k zohnaniu v podniku, tak keby sa k nim niekto dostal, tak mi ich, prosim, poslite mailom: spank@centrum.sk vopred vdaka
L15- 5229
L22- 5222
L23- 6287
Optima- 6240, 6281
Som smutny... Dozvedel som sa, že karosa B 741 GO #3003
ide na opakovanú reklamáciu prevodovky ?
Reakcia na: eMareq #966:

Práve mi napadá, že vlastne aj ja si pamätám niektoré súpravy ešte skôr. Nikdy nezabudnem, ako koncom '80 rokov, až do roku 1990 premávali 4 generálkované súpravy na T2R, ktoré dostali čelá a výzbroj z T3. Interiér a červené masívne koženkové sedadlá však zostali a tieto električky boli kvôli tomu nielen u mňa obľúbené. Ev.č. som si samozrejme nepamätal, pomohli mi informácie od Dezsa Végha (radenie súprav a prečíslovanie). Išlo o tieto súpravy:

226+222
228+236
237+232
240+230

Súprava 226+222 premávala ako posledný mohykán typu T2 cca do februára 1990, keď však v tomto období do nej na rýchlodráhe narazilo KT8D5 #503. Bilancia bola vážna, došlo k vyradeniu poslednej súpravy T2R a muselo dôjsť aj k výmene kompletného "A" článku na #503.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement