Vcera (3.8.2003) o 19:33 som na poslednu chvilu nastupil do 5227 na Nam. osloboditelov na L20 (vodic mi otvoril uz zatvarajuce dvere..). O 19:35 vychadzame zo zastavky Krajsku sud, vozidlo sa cudne nahlo na lavu stranu a zadok klesol takmer uplne k zemi. Sedel som celkom vzadu v rohu pri okne, dost som to pocitil. Vodic po niekolkych metroch odstavil autobus na krizovatke Sturova-Zriedlova a ked zistil, ze nema defekt, pokracoval v ceste. Nasledne som zazil neuveritelnu jazdu, opisujuc kazdu nerovnost cesty, vsade to vrzgalo a obcas bus spodkom narazil o vozovku. Prekvapeni cestujuci, ktori vystupili na zastavke SOU dopravne si autobus obzerali. Ja som vystupil na zastavke Spolocensky pavilon a takisto sa presvedcil, ze to naozaj nie je defekt, ale prasknuta pruzina alebo vzduchovy vankus (neviem co Karosy maju). Vodic vsak poctivo pokracoval dalej a zrejme odstavil az na konecnej.
Vladimír
Re #57 Sarko: Stále nevidím najmenší dôvod zapisovať si čísla nehlásiacich vozidiel. Právnu hodnotu to má nulovú a nariadenie povinne používať hlásenie možno vydať aj bez toho.
Re Cila: MHD je pre cestujúcich a nie naopak. No to neznamená, že sa križovatka vybuduje oveľa nákladnejším a možno i pre dopravu menej vhodným spôsobom, lebo nejakí nespratní chodci nie sú schopní a ochotní predĺžiť si cestu domov o 100m. Keby sa takto chovali aj motoristi, tak by si na mimoúrovňových križovatkách jazdili v protismere, ak by sa im táto cesta javila kratšia? Dopravná stavba nikdy nerešpektuje len jeden druh dopravy, ale je kompromisom pre všetky jej druhy (vrátane pešej).
Koniec koncov, zastávku neprojektoval DPMK a toto nie je stránka DPMK, takže toto nie je ani ten správny hrob na plakanie. Dnes nám ostáva jediné - nemilosrdne pokutovať tých, čo preliezajú zvodidlá (je to v rozpore so zákonom) a ak by sa opakovali smrteľné úrazy, jednoducho zrušiť zastávku OC Branisko smerom na Jazero bez náhrady.