Vcera (3.8.2003) o 19:33 som na poslednu chvilu nastupil do 5227 na Nam. osloboditelov na L20 (vodic mi otvoril uz zatvarajuce dvere..). O 19:35 vychadzame zo zastavky Krajsku sud, vozidlo sa cudne nahlo na lavu stranu a zadok klesol takmer uplne k zemi. Sedel som celkom vzadu v rohu pri okne, dost som to pocitil. Vodic po niekolkych metroch odstavil autobus na krizovatke Sturova-Zriedlova a ked zistil, ze nema defekt, pokracoval v ceste. Nasledne som zazil neuveritelnu jazdu, opisujuc kazdu nerovnost cesty, vsade to vrzgalo a obcas bus spodkom narazil o vozovku. Prekvapeni cestujuci, ktori vystupili na zastavke SOU dopravne si autobus obzerali. Ja som vystupil na zastavke Spolocensky pavilon a takisto sa presvedcil, ze to naozaj nie je defekt, ale prasknuta pruzina alebo vzduchovy vankus (neviem co Karosy maju). Vodic vsak poctivo pokracoval dalej a zrejme odstavil az na konecnej.
Sarko
Ak sa nebavime o krizovatke, na ktorej sa nachadza diskutovana zastavka, tak o com sa potom bavime..? Uznavam, ze moj ton byva obcas ostry, ale nie je to myslene v zlom a nie je to ani osobny utok na nikoho, preto diskutujme k veci a nechytajme sa za slovicka, OK?
Trochu Ta poopravim v Tvojich predoslych trdeniach faktami priamo z nakresu krizovatky:
-smerovy rozdiel stanovist zastavky OC Bukovec (krajnych hran) je 110 metrov;
-osovy rozdiel uvedenych stanovist voci sebe je cca 20 metrov;
-stanoviste linky c. 31 ma dlzku 35 metrov;
-stanoviste liniek c. 13, 19, 27 a 103 ma 25 metrov;
-obchadzka chodnikom zo stanovistia liniek c. 13, 19, 19, 27 a 103 na Bukovecku ul. je 150 metrov.
Pred dobudovanim stanovistia liniek c. 13, 19, 27 a 103 zastavovali tieto linky na stanovisti linky c. 31, vtedy tu vsak bola obmedzena rychlost na 40 km a autobusy vychadzajuce z niky museli pomerne prudko vytocit volantom, prejst krizom cez 2 prudy smerujuce na Alejovu ul. a zaradit sa do pripajacieho prudu pre smer na Slanecku ul. Bol to dost nebezpecny manever, ale vzhladom k docasne obmedzenej rychlosti ako-tak chraneny. Teraz je tu vsak povolena rychlost 80 km/h, takze aj linky smerujuce na Slanecku ul. musia zastavovat na zastavke na to urcenej.
Celej veci, ak by sa nezlepsila disciplina cestujucich, by mozno pomohlo presunutie oboch stanovist na spolocnu zastavku este pred krizovatkou s Jazernou ul., ale kedze sa tu nachadza pripajaci pruh, nova zastavka by sa od stanovistia linky c. 13 nachadzala az cca 300 metrov dalej, ale to by uz jednak tuto zastavku a zastavku Teplaren delilo iba cca 300 metrov a jednak by cestujuci museli ist peso ku prechodu pre chodcov onych 150 metrov, co je uz dlzka uvedenej zachadzky... Dalsia moznost by spocivala v zruseni stanovistia pre linky 13, 19, 27 a 103, co vsak na to cestujuci...