KT8D5 práveže NEBOLI určené pre Sovietov. Pre tých boli určené T6B5 alias T3M a všetky vozy "SU", počínajúc T2 mali zosilnené kúrenie. KT8D5 bola určená práve ako univerzálne vozidlo pre všetky električkové prevádzky v ČSSR.
Presne tak - a preto som "mu" to takto napísal že vlastná skusenosť .. ? V žiadnom inom vozidle ED čo sme doteraz mali nebolo na pocit tak "zima" sedieť ako v tých KT8 (česť niektorým výnimkám NP vozov). Kúrenie je celkovo zle vyriešené (pod stropom), v strednom článku sa nekúri vôbec, a tie + netesniace dvere naviac po obidvoch stranách na "pocite tepla" nepridávaju.. Preto sa nečudujte ak cestujuci ktorý sa vezie v takom "zimnom" voze má pocit že fakt sa v ňom nekúri. No ja som len chcel prirovnať tu "tepelnu nepohodu cestujucich" v KT8 z tými pluskami, ak by jazdili celu zimu bez kurenia..
Fuu, že nebolo ju vidno ani o 17tej, to si napisal akokeby ju nebolo vidno ani o 17:40... 4 minuty je uplne banalne meškanie ktore mohlo byť spôsobene hocijakou mimoriadnou udalosťou.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Deluxe700