Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pozerám dnešnú E výpravu.

Na L6 a L9 - na 5 zo 6 NEgarantovaných NP poradiach sú NP vozidlá.
Na L2 a L4 - KOMPLETNE NP garantovaných - je 5 zo 7 vysokopodlažných vozidiel.

Kdepak soudruzi udělali chybu?
Reakcia na: KVKV #58464:
Hasonlóképpen!
Reakcia na: S499.1023 #58454:
Boldog új évet.
Reakcia na: tom393 #58447:
Aj tu v katalógu vozov by mohol patričné T3 niekto opäť ozeleniť hádam.. ?
Reakcia na: Granite01 #58460:
KT8D5 práveže NEBOLI určené pre Sovietov. Pre tých boli určené T6B5 alias T3M a všetky vozy "SU", počínajúc T2 mali zosilnené kúrenie. KT8D5 bola určená práve ako univerzálne vozidlo pre všetky električkové prevádzky v ČSSR.
Reakcia na: Tatranka #58453:
Presne tak - a preto som "mu" to takto napísal že vlastná skusenosť .. ? V žiadnom inom vozidle ED čo sme doteraz mali nebolo na pocit tak "zima" sedieť ako v tých KT8 (česť niektorým výnimkám NP vozov). Kúrenie je celkovo zle vyriešené (pod stropom), v strednom článku sa nekúri vôbec, a tie + netesniace dvere naviac po obidvoch stranách na "pocite tepla" nepridávaju.. Preto sa nečudujte ak cestujuci ktorý sa vezie v takom "zimnom" voze má pocit že fakt sa v ňom nekúri. No ja som len chcel prirovnať tu "tepelnu nepohodu cestujucich" v KT8 z tými pluskami, ak by jazdili celu zimu bez kurenia..
Reakcia na: Rudyke902 #58449:
To bude asi tým, že KT boli pôvodne určené pre Sovietov. A ako vieme, tam sa začína kúriť až pod -20 C ?
Reakcia na: S499.1023 #58450:
To ma nenapadlo. Môže byť...tak nech v rámci modernizácie z progr.obdobia 2014-2020 vymenia jednoduché sklá za dvojsklo ?
Reakcia na: Peter55 #58457:
však neberiem že nie je,len som bol zvedavý či to má súvis
Apeer- dik za info
Reakcia na: romeo #58455:
Fuu, že nebolo ju vidno ani o 17tej, to si napisal akokeby ju nebolo vidno ani o 17:40... 4 minuty je uplne banalne meškanie ktore mohlo byť spôsobene hocijakou mimoriadnou udalosťou.
Reakcia na: romeo #58455:
Išiel autobus s meškaním.
R1 s odchodom z soša smer stanica o 16:56 buď výrazne meškala,alebo nešla vôbec..ešte o 17tej nebolo po nej ani chýru ani slychu a nebolo ju vidno ani pri kauflande...súvis s tými poruchami?
Reakcia na: Tatranka #58453:
Tak vieš ako, Košice sú podľa Karola Smolku najväčšie maďarské mesto na Slovensku. A v Budapešti je nekúrenie v MHD tiež typické. Prakticky až do príchodu hannoverákov sa v Budapešti nekúrilo ani v T5C5, asi aby sa substrát nerozmaznal.
Reakcia na: S499.1023 #58451:
To nie sú. Ale nekúrenie je košická špecialita. Hlavne električkové spoje na 6:00 do železiarní, mám s tým veľmi bohaté vlastné skúsenosti...?
Reakcia na: Rudyke902 #58446:
V pohode. Výrobca musí závadu v garancii odstrániť, vozy musia maximálne jazdiť. Už len preto, že sú z eurofondov...?
Reakcia na: Rudyke902 #58449:
Lenže "nekúri sa" a "vozidlo má zle vyriešené kúrenie" nie sú synonymá.
Reakcia na: Granite01 #58443:
To je tými zlými taškentskými sklami. PRiťahujú rosu a prepúšťajú zimu.
Reakcia na: Yogi616 #58448:
Vlastna skusenosť ... V málo vozoch typu KT8 sa kuri tak aby to cestujuci pocítili, tak ako v iných vozoch (v článku C vôbec,okrem NP vozov), AK sa aj kuri - kurenie je pod stropom - teda sediaci cestujuci cítia len "prievan" a zimu od netesniacich dverí z obidvoch strán voza .. ? stojaci citia teplo na ruky ak sa držia horných madiel,, ?
Reakcia na: Rudyke902 #58446:
Akým zázrakom si prišiel na to, že v KT sa nekúri?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.