Reakcia na: BM #32:
To nie je pravda. Prvá séria Solarisov má 2 sedačky na nízkej podlahe.Re #57 Sarko: Stále nevidím najmenší dôvod zapisovať si čísla nehlásiacich vozidiel. Právnu hodnotu to má nulovú a nariadenie povinne používať hlásenie možno vydať aj bez toho.
Re Cila: MHD je pre cestujúcich a nie naopak. No to neznamená, že sa križovatka vybuduje oveľa nákladnejším a možno i pre dopravu menej vhodným spôsobom, lebo nejakí nespratní chodci nie sú schopní a ochotní predĺžiť si cestu domov o 100m. Keby sa takto chovali aj motoristi, tak by si na mimoúrovňových križovatkách jazdili v protismere, ak by sa im táto cesta javila kratšia? Dopravná stavba nikdy nerešpektuje len jeden druh dopravy, ale je kompromisom pre všetky jej druhy (vrátane pešej).
Koniec koncov, zastávku neprojektoval DPMK a toto nie je stránka DPMK, takže toto nie je ani ten správny hrob na plakanie. Dnes nám ostáva jediné - nemilosrdne pokutovať tých, čo preliezajú zvodidlá (je to v rozpore so zákonom) a ak by sa opakovali smrteľné úrazy, jednoducho zrušiť zastávku OC Branisko smerom na Jazero bez náhrady.
Sarko
Ma to taky zmysel, ze clovek s nickom 1018, ktory programuje BUSE sa uz nastval, ze mnoho kosickych vodicov ignoruje tento system, ktory im mal v podstate ulahcit pracu s roznymi linkovymi tabulkami, ich prehadzovanim a zaistit kvalitnejsiu informovanost pre cestujucu verejnost. 1018 ma za ulohu od vsetkych zucastnenych tieto udaje zhromazdit, spracovat a predlozi ich dopravnemu riaditelovi, ktory sa rozhodne, ako sa bude postupovat dalej. To znamena, ze sa pravdepodobne vyda nariadenie, ktorym budu vodici sledovani a postihovani za nedodrziavanie a nespravne pouzivanie systemu BUSE. Az nasledne budu vodici za tieto prehresky postihovani, rovnako ako za porusovanie predpisov. Zial, benevolentny pristup a zla pracovna disciplina si to vyzaduje.