Reakcia na: Andy #56:
Ma to taky zmysel, ze clovek s nickom 1018, ktory programuje BUSE sa uz nastval, ze mnoho kosickych vodicov ignoruje tento system, ktory im mal v podstate ulahcit pracu s roznymi linkovymi tabulkami, ich prehadzovanim a zaistit kvalitnejsiu informovanost pre cestujucu verejnost. 1018 ma za ulohu od vsetkych zucastnenych tieto udaje zhromazdit, spracovat a predlozi ich dopravnemu riaditelovi, ktory sa rozhodne, ako sa bude postupovat dalej. To znamena, ze sa pravdepodobne vyda nariadenie, ktorym budu vodici sledovani a postihovani za nedodrziavanie a nespravne pouzivanie systemu BUSE. Az nasledne budu vodici za tieto prehresky postihovani, rovnako ako za porusovanie predpisov. Zial, benevolentny pristup a zla pracovna disciplina si to vyzaduje.
Sarko
Usek Branisko-Dneperska na tom nie je najhorsie (az na ten katastrofalny obluk v smere z VSS k OC Branisko). Kedze usek OC Branisko-OC Vazec je prva trat, kde sa aplikoval system BKV a nie je postaveny tak, ako by mal (namiesto polozenia panelov na v podstate asfaltovu komunikaciu je tu iba zhutnene strkove podlozie), si myslim, ze uvedenej trati v celej jej dlzke pomoze nanajvys kompletna vymena kolajoveho zvrsku. Ziadne brusenie tu uz nepomoze, pretoze na celom useku sa zacala trat prepadavat, takze sa tvori akasi napodobenina horskej drahy, na trati sa vytvara tunelovy efekt, z dovodu absencie dilatacnych spar praskaju spoje, panely zvetravaju... Dol vela na to, aby s tym dokazalo nieco urobit jedno brusiace vozidlo.