Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
1018: No statista nie som, evidenciu si nevediem. Vdaka za doplnenie.
Reakcia na: Nodes #391:


a aj 407, nie? čiže dokopy 397,387,407 a už aj 401.
Reakcia na: Nodes #391:


a aj 407, nie? čiže dokopy 397,387,407 a
Reakcia na: Nodes #390:
..teda pokial sa nemylim.
Reakcia na: Isidor #388:
A 397, ze?
400+401 uz jazdia? Aký je náter? Ostal povodný a čaká na novú reklamu alebo červeno-krémový?
Ozaj, ako je to s SP,SP/R a VP na Koľajovej doprave? - ktoré vozy?
Ako tak čítam na konkurencii, tak 521 alebo 517 už došla do Košíc...
neviem ci ste si vsimli, ale 401 v sobotu jazdila solo, tzn. mame dalsie "obnovene" B-vozidlo (po 424 a 387)
Reakcia na: balky #377:

Vďaka za vyčerpávajúcu odpoveď, pochopil som ďalšie pojmy. 🙂 K tomu OZT, keď sa píše bez diakritiky, ľahko sa to zamení za OTZ (OTŽ), tak len preto.
Reakcia na: 1018 #385:
nevsimol som si
BM: Aj "s" motorickou stránkou autobusu... 🙂
OPRAVA .....To si isiel s jeho partakom.....
Reakcia na: Nodes #381:
To si isiel z jeho partakom, ten zase jazdi celkom dobre. A musim poznamenat, ze su uz 3 vodici na voze a nie 2 ako boli predtym.


Ayreon: Neviem, ale oni nikdy tak nejazdili. Som prekvapeny! Asi maju nieco z motorickou strankou autobusu. Pokusim sa zistit.

Add 1018 ho nema v laske kvoli transparentom. Na techniku jazdy som alergicky ja. Ale co sa tyka nasho experta 5241(5212) uz som si zvykol.
BM: Nie, nie je to on. (Aj ked myslim, ze aj s nim som uz isiel...) Tito dvaja su na 5237, hl. 1. z nich casto - kucerave dlhsie vlasy, fuzy. Teraz je 5237 casto na 13-ke, takze mam nervy dost casto... 😞 .1018 si moze zoznam oblubenych rozsirit o dvoch dalsich vodicov...
Ti dvaja skutocne tak podtacaju motor, ze keby to nebol Irisbus, uz davno pojde "do kytek" 😉
Reakcia na: BM #380:
Ked sa nemylim, v piatok popoludni som sa previezol v 5241. Jazda bola v pohode, skor som mal dojem, ze vodic vyuziva dynamiku motora.
Reakcia na: Ayreon #379:
Technika jazdy, ktoru su si opisal sa vztahuje len na jedneho vodica, ktoreho mame tak "vsetci radi" (najme 1018 ho prijam zboznuje) . Teraz ma 5241 , predtym 5212, 5203, 6293... . Asi mal uz voz na poruche a tak dostal 5237. Ide totiz iba o jedine indviduum v DP, ktore ma taku techniku jazdy.

Vid obrazok http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=karb932&no=0&id=27302aeef1f021f3f0f2f521
Ja musim pokarhat vodica autobusu 5234, dnes vecer na l. 13, 20.53 od amfiteatra, smer Krasna. V autobuse bola uplna zima, vobec sa nekurilo. Mrzol som tam 20 min. Este teraz nanho nadavam...

A co su to za individua na 5237??? Ved 1 z nich preraduje tak, akoby mal pocit, ze ked nepreradi dalsiu rychlost do 2 s, autobus vybuchne. Potom, ked tak cosi pod 40 km/h zaradi 5-ku (je to Irisbus, takze to ako-tak zvlada), trosku sa rozbehne a potom necha brzdit motorom... 2. robi to iste, az na to brzdenie motorom. Aj tak vsak nie je o nic rychlejsi... Ved autobusu to podtacanie musi skodit.
Musim pochvalit vodica na L6, 410+411, s odchodom o 14:16 zo Zel.stanice, ze aj napriek casu odchodu vyckal na dobiehajucich. Celkovo otvoril dvere 4x, a to uz je co povedat! Este pripominam, ze ludia dobiehali od stanice, takze ich vodic nemal ako vidiet, resp. az v tesnej blizkosti od vozidla. Nabrali sme uz sice 3 min. meskanie, ale pocinanie vodica schvalujem.
Reakcia na: Sarko #375:
Poopravim Esicka,ze vymeny so samovratom su na TEZ (tatranske elektricky).V ostatnych staniciach su vacsinou vyhybky,ktore sa pri rezani poskodia-presnejsie ich prestavniky(su vsak aj take typy,ktore sa neposkodia,ako prestavnik s pruzinou,elektromotoricky prest.bez zavornika) a zavorniky.
Rucne prestavovane vymeny su zabezpecovane mechanickymi zamkami:
-vymenove
-odtlacne
-stojanove
-prenosne vymenove
Prve tri mozu byt jednoduche,alebo kontrolne.
Vymenova zamka kontroluje polohu jazyka vymeny prilahleho k opornici,alebo polohu hrotu prestavitelnej srdcovky na kolenovu,prip.kridlovu kolajnicu.
Odtlacna zamka kontroluje polohu odlahleho jazyka vymeny,alebo predpisanu polohu prestavitelnej srdcovky. To bol strucny vypis zo zelezn.predpisu.
A co je OZT?Je to oznamovacia a zabezpecovacia technika, a nie OTŽ,ako si sa mylne domnieval.
Reakcia na: Vladimír #373:
Dostala sok z vodica a autobusu 🙂
Reakcia na: Esicko #374:

Takže DPMK si teda urobil vlastnú úpravu výhybky, pretože tá je pôvodne nerezateľná a po prerezaní sa táto nevracia do pôvodnej polohy. Z tohto dôvodu nebude možný bezpečný prejazd proti hrotu. Tento smer sa však za normálnych okolností nepoužíva a za "nenormálnych" okolností tam bude musieť byť "výhybkár", ktorý bude dohliadať na bezpečnosť. Ako som si všimol, všetky 3 nové výhybky nie sú zamykateľné.

Mám jednu otázku, aký je rozdiel medzi výmenovým a odtlačným zámkom?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.