Najprv bola 366+333 a až potom 366+324 a 355+333. Po vyradení "B" vozidiel vznikla súprava 366+355. Tieto vozidlá sa objavovali aj v trojičkách, napr.: 354+353+355, 366+350+352, 366+415+416...
Áno, okrem "zvárania", ktoré sa veľmi ovplyvniť nedá je u niektorých vodičov veľmi obľúbené aj "fotenie" - naberanie na jazdu cez úsekové deliče a trolejové križovatky.
Ale máme 5222, ktorou sa vyvážam na 22, alebo ešte pár rokov dozadu existovali súpravy T3 #226+222, 366+333... ?
Kde bolo, tam bolo.
Jedného krásneho dňa (23.2.2004, dnes) sme sa
vydali ja Karosák-original, Oliver a t-bus na malý
prehľad, čo je nové v dpmk. Keďže všetci bývame na Ťahanovciach, išli sme L č.34 karosou 3210. Vystúpili
sme pri Tescu a vydali sme sa k dpmk , keď tu zrazu
zbadáme 6285 na L č. dielenské vozidlo ako blokuje
premávku, pretože šofér vykonával malú potrebu
v strede mosta. Celí veselí sme pkračovali v ceste.
Keď sme dorazili k dpmk, uvideli sme asi mesiac odstavenú 3003. Hádajte, čo stálo vedľa nej.
Áno, bol to 3004 po GO. Na prvý pohľad je nádherný,
na druhý nie. Nemá totiž na pokoch lišty, takže vyzerá
ako 6252(47,86). Ničím iným nás nezaujal. Okrem toho
tam stála 3002, z novou ŠPZ-tkou (KE - 044 CS).
A tak sme sklamaní išli naspäť ku Tescu. I prišiel 3211
na L.č.34. I zazvonil zvonec, zavreli sa dvere a išli sme
domov.
Pred chvíľou vyrazilo z vozovne a cez Moldavskú cestu do terénu brúsiace vozidlo #112 so zapnutými oboma oranžovými majákmi a dvihnutými oboma zberačmi. všade je po daždi krutá poľadovica, ľudia všade padajú...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
A keď už, tiež doplním časť včerajšej výpravy:
L2- 617
L3- 424, 626
L6- 370+371, 376+377, 618+619
L7- 614+615
L9- 624+625
LR- 389, 512, 534, 605
L15- 5004
L16- 3504
L22- 5229
L25- 5231
L28- 5220
L30- 3502
L32- 3511
L34- 4303
L38- 5230
L56- 4082