Takže na L5 sú rošády. Dopoludnia bola 525 kvôli pokazenému kaloriferu vymenená za 509. Na tomto voze však v "A" kabíne nefungoval výstražný zvonček, takže po oprave 525 malo dôjsť opäť k výmene, o čom bol informovaný aj vodič, avšak o 15:10 došla k OC Optima Dielňa s 501. Po výmene vodiča do studeného vozidla nastalo meškanie cca 5 min.
359 jazdí na L6 bez problémov, dokonca s miernými nadbehmi voči CP. Zastávky však nehlási. Pri zastavovaní na BZ (bezpečnostná zastávka) však po odbrzdení s vozidlom dosť nepríjemne "cukne".
359 jazdí na L6 bez problémov, dokonca s miernými nadbehmi voči CP. Zastávky však nehlási. Pri zastavovaní na BZ (bezpečnostná zastávka) však po odbrzdení s vozidlom dosť nepríjemne "cukne".
Peter
Vodic L30 3501 za jazdy telefonoval (a dost dlho) - asi ma 2000 Sk na pokutu.
Vsimol som si a dnes overil ze dost casto vodici na L55 posledny a predposledny spoj odchadzaju z Lingova o 2-3 min skor. Napr. Dnes spoj z odchodom zo zastavky mier 17:44 tam uz bol o 17:38. 6-minutovy naskok !!!
Preco na L18 nasadzuju same stare sroty 4090, 4097, ...
.
Tie novsie idu na L34 a L27. A L18 je ako od macochy.