Nodes: Domovská linka 512 bola roky placatá L3, takže chytanie čeľustí postačovalo. To hrkanie plechov spôsobuje/ú podvozok/ky, ktoré by chcelo doštelovať. 531 má celkovo zlé jazdné vlastnosti. Pre vodiča sú dôležitým kritériom napr. sedadlo, ľahkosť našlapovania pedálov, akcelerácia, poruchovosť a pod. Predtým vodiči hovorili v najhoršom o 517, ale tá už je N-ková, teraz počúvam o 531.
L5 - D36 - 531 a 536
Na 531 svietia vzadu reflektory, asi na zvýraznenie, že je to z KT8 najväčší džad (ktorým ho urobil jeho majiteľ, ale o tom radšej pomlčím...).
A ešte som zabudol, že som na ceste z mesta chcel stihnúť domov L11 spojom o 22:10. Bolo už 22:12, už som aj videl, ako autobus vyhadzuje blinker, ale aj tak som ešte bežal, no a predstavte si, on už za zastávkou zastal a otvoril mi dvere... Bez mučenia priznávam, že som mal v sebe dva poháriky a pri dobiehaní som si už akosi nedomyslel, že to nemám šancu stihnúť a ono som stihol... :o)
Taka technicka otazka: aky typ usmernovenia pouziva DP na usmernenie striedaveho prudu? Jednofazovy alebo trojfazovy?
~> BM - pisal si mi mail, nestihol som na neho odpisat. Povodne som mal v zaujem zavolat do toho nestastneho vydavatelstva, a vymenovat im chyby, lepsie by im bolo napisat mail, kde by sa dali zhrnut vsetky chyby, ktore v tej brozure vznikli + zislo by sa ich tu napisat, aby to bolo vsetko pokope.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
"Niekomu" sa krásne nové BUSE nepáči, preto vidieť zmeny iba na vnútornom displeji (3005, 3501...).