* pre PORUCHU Karosy B732 ev.č 6412 na Lingove, ho išiel nahradiť Solaris Urbino 15 #3516 s odchodom z Lingova ako L72 17:27. Z garáže sa späť vrátila Karosa B732 #6404
330, 332, 333, 334 a 335 boli klasické T3, ktoré boli vyradené priebežne od roku 1992 do 1998 a sú už dávno zošrotované...
T3SUCS 336 nie je oficiálne vyradená, je to sklad pre materiál pre historické vozidlá a možno budúca historická T3, ktorá by je prvou T3SUCS.
T3 331 a T3SUCS 339, 341, 342, 343, 345, 346, 353, 354 a 365 boli vyradené v roku 2001 a 2002 (331 v roku 1998) a zošrotované v roku 2004.
T3SUCS 355 bola predaná DPO na rekonštrukciu na typ T3R a následne predaná DP Iževsk.
Z uvedeného vyplýva, že fyzicky existujúce, ale myslím ešte stále len odstavené T3SUCS sú teda len nasledovné: 338, 340, 344, 347, 348, 350, 351, 357, 358, 360, 363, 366, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 379, 380, 381, 383 a 385, t.j. 25 ks.
Vyradené T3 teda tohto času nemáme žiadne, iba ostavené a to je veľký rozdiel.
Čo sa týka KT8D5, všetky uvedené boli odpredané + zabudol si uviesť 539.
Vyradené a fyzicky zošrotované boli A článok #503 a prostredný článok #511. A článok #515 bol oficiálne predaný ako súčasť zvyšných oddelených článkov a zošrotovaný bol až v KOS Krnov (B+C články boli spojené s ostravským krajným článkom KT8D5 #1512).
Neboj sa, včera som žasol!!! Kolegyni haprovali smerovky na 627 (v NE odstavená s touto poruchou), tak sme hľadali príčinu a po otvorení skrine za kabínou.... ....vadný bol prerušovač smeroviek, raz išiel raz nie ale čo ma dojalo bola lepiaca páska, ktorou bol omotaný a "pripevnený" na ráme...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
*SOLARIS* maniak