Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: balky #674:
Rozlišuj prosím medzi zmysluplnosťou linky a zmysluplnosťou intervalu. Stará L5 plnila jedinú funkciu - spájala Južnú triedu s Moldavskou cestou a Triedou SNP. Nič iné neplnila. Ktorákoľvek jej ďalšia funkcia bola nahraditeľná inou linkou. Okrem toho bola zbytočne dlhá a tým pádom sa pomerne ťažko koordinovala s inými linkami.
Pre obnovenie L5 nepoužívaj argumenty typu, že L9 je preplnená, lebo tam je riešením skrátenie intervalu a nie zavedenie novej linky. Pevne verím, že sa aj Košice dožijú prestupnej tarify. Potom sa aj Košičania budú musieť naučiť, že liniek má byť čo NAJMENEJ a intervaly na nich čo NAJKRATŠIE. Za týmto účelom bude musieť veľa súčasných liniek zaniknúť. A kiežby zanikla.
Takéto zásadné debaty by asi skôr opisovači výpravy videli v diskusnom fóre. Zaberáme im miesto 🙂

Re #687 1018: Plný súhlas.
dnes:
L70: 2005, 2006, 2007
L71: 1019, 1004, 1001, 1007, 1016, 1013, 1003; 71075 - 1003
L72: 1002, 1012 / 1018, 1010, 1005, 1015, 1006
Isidor: vies ako to funguje v dpmk, kazdy, len to, co musi a co nemusi, nerobi 🙂 Nehovoriac o tom, ze vacsina vodicov na vozoch s palubnym pocitacom ani nevie, na co je tlacitko pasmo... 🙂
A pokial, ze by si aj nebol z ke, tak myslim, ze by si si mal zistit, ze kolko listkov a do akeho pasma Ti treba. Napr. v Ziline maju iba dve pasma a to prve pasmo do sest zastavok a druhe od sedem a viac zastavok, pricom zakladny listok do sest zastavok stoji 10 sk a od sedem stoji 12 sk
Reakcia na: Isidor #686:
Presne tak, co ti poskytuje dopravny podnik vo svojom info systeme je pre teba biblia. bavil som sa na tuto temu minule s 2 revizormi, co by robili, ak by som sa vo voze s PASMOm : 0 odmietol preukazat listkom. Samozrejme, nic o tychto veciach nevedia a ani mi nevedeli povedat, ako by zareagovali, keby som na plnu hubu vyhlasil, ze neplatim, lebo som v bezplatnej preprave. Uz vyse roka cakam, ze sa mi to stane, ze zahram genialne divadlo tak, ako mi, spravnemu speakrovi, huba narastla. Nic mi ako zamestnancovi nehrozi, ale to teatro by bolo isto coolove. Vsetko je to len o nedodrziavani povinnosti vodica hlasit zastavky. A oni ako prepravna kontrola maju kontrolovat aj vodicov. Skoda len, ze o tom (s prepacenim za grobianstvo) prd vedia... Takze cestujte a neplatte, ked nemusite. Ak dostanete pokutu, na dalsie rano som u Dutka a nevyjdem od neho, kym ta pokuta nebude zostornovana. Aj keby ma mal vidlami vyhodit, co nehrozi, lebo vychadzame velmi dobre 🙂
Reakcia na: spank #683:
Ale DP mi prostrednictvom elektronickeho IS tvrdil,ze cely cas cestujem v 1.pasme... co ak nie som z KE a nevyznam sa tu? 😕
Malá priebežná štatistika otáčania KT8D5 na L5:

500- 1x: 6.1.
501- 1x: 14.1.
508- 4x: 11.-13., 18.01.
509- X
512- 2x: 15., 19.1.
513- 2x: 7., 8.1.
517- X
521- X
523- 5x: 2., 8.-10., 14.1.
525- 10x: 3.-5., 7., 9., 10., 16.-19.1.
528, 529, 530- X
531- 3x: 11.-13.1.
534- 1x: 2.1.
535- 1x: 4.1. (videná doobeda 5.1.-neoverené)
536- 6x: 3., 5., 6., 15.-17.1.
537- X
538- DZ za 523 dňa 14.1.
Reakcia na: tbus #679:

V ktorý deň si to šiel s L5? Odhadujem, že v piatok alebo sobotu, lebo v tieto dni tieto KT-čka premávali. 🙂
Isidor: preco asi?:) aby si neokradal dpmk:)
Nizna Mysla - stale 6 min. meskanie, zastavky nehlasime, pasmo je '1'... Preco som si ja idiot stikol ten 5 sk listok?!
Vydavam sa ma 'vylet' 28-ckou... Snad sa po ceste naucim aj nejake MO z fyziky :o) Pri VSS - 5 min. meskanie...
konecne som siel L5 do optimy 525 z optiny 536
L5 - 18. deň - 512, 525
O 10:50 som videl odstavenú T3 #392+393, zrejme z L6, priamo v koľajovej križovatke na Nám. osloboditeľov (ideálne postavenie na fotografovanie so siluetou Dómu sv. Alžbety 🙂 ). Za ňou zostala stáť T3Mod #359 na L2, vozidlo, s ktorým si nedovolí manipulovať hádam žiaden vodič. Naviac, v tomto vozidle bola vodička, ktorá podľa predpisu nemôže spriahať vozidlá...
Dopravak: neni zac, ked stiham pozriet, tak pozriem aj napisem:)
Reakcia na: Vladimír #652:
K tej linke 5,resp. 0. Ty si sa zaradoval, no mne velku radost neurobila. Ty nou mozno cestujes casto, lebo ti vyhovuje na internaty, mna ako Kosicana to nezaujima, lebo do Optimy nechodim,pretoze byvam uplne v inej casti mesta a mam dostupnejsie HM. Ale ci nemala zmysel? Urcite by bola v starej trase pristupnejsia pre vsetkych. Spominam si na casy, ze do skoly som chodil na L1.Potom ju zrusili, mal som moznost cestovat L9.Ta mi vsak nevyhovovala, lebo bola dlha a spoje boli natrieskane, tak som vyuzival prave L5 sprestupom na L4.No zrusili aj L5, tka som chodil na L7.
Vseobecne si myslim, co sa tyka dostupnost spojeni zo sidlisk, ze jazero je na tom najhorsie. Nema ziadnu zrychlenu linku, pricom do mesta je z jazera najdalej. Z takeho Nam.MMM to moze trvat az pol hodinu.
Reakcia na: Isidor #671:

Tá prelepená tabuľa je výtvor od 1018. 🙂 Myslím si, že je to lepšie, než tie zalaminované papiere. Hlavne z praktických dôvodov, zalaminované papiere vypadávajú a rýchlejšie sa poškodzujú.

Ja som dnes prišiel do KE s R 609 Spišan s pravidelným príchodom o 19:50. Z vlaku sa vyrojilo veľké množstvo študentov a mnohí z nich si to namierili na zastávku električky. Spoj L6 o 19:56 sa síce zaplnil "do hlavy", potešilo ma však, že na zastávke som ešte napočítal 80 študentov. Na spoj L5 o 19:59 však ešte mnohí dobiehali, takže odhadujem zaplnenosť cca 100 ľuďmi. Na nasledujúcich zastávkach pristupovali ďalší ľudia, takže vyťaženosť spoja bola 100%-ná.
Reakcia na: spank #668:
Ďakujem! Len tak ďalej!
Dnes 525-ka na L5 zo 4 linkovych tabul jednu mala zelenu W-ckovsku, s prelepenou cierno-bielou cislicou '5'... Skvostny pohlad 🙂 Inak studenti sa zase o 18:47 natrepali do R1ky, 5ka ostala 'od macochy'...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.