Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #648:
No,zeby to bola sucasna L5 az tak genialna,sa neda povedat. Radsej by som jej dal cislo(alebo pismeno) O. Pre mna navzdy zostane L5 ako linka na trase Jazero-NO-Trieda SNP-Amfiteater.Aj ked uz po tej trase asi nikdy nebude jazdit.
Reakcia na: Vladimír #648:

Ja nehovorím, že by kĺbaky za úvahu nestáli. Ale keď si uvedomíme, že DPMK chce naopak okresávať ďalšie vozkm, tak neviem...

Re #647 Nodes:
No riaditeľ koľajovej hádam má toľko filipa, že ho to napadne...
Reakcia na: Sarko #642:
Je to pravda, ale tie klbáky by ozaj za úvahu stáli.

Dnes som sa opäť previezol v L5. Boli to spoje o 14.59 zo stanice a o 15.16h od Optimy. V oboch smeroch sa viezlo niečo medzi 30-40 cestujúcich. Smerom do mesta pristúpilo aj viacero ľudí pri SOU dopravné.
Tú linku milujem, vo svojich návrhoch som ju mal už dávno 🙂 Len mi pijú krv jej odchody. Často nevhodne zapadajúci CP jej uberá na počte cestujúcich.
Reakcia na: Sarko #646:
Fajka by bola, keby z nej bolo A -cko a vpredu by ostala cedulova..-)
L22 - 5101

Re #644 Nodes:
Pravdepodobne bude na prehliadke, možno z neho urobia aj "A"-čko, ale to by asi museli dosadiť čelný BUSE transparent. Tak sa nechajme prekvapiť.
Solaris 3518 L30 dostal na zadnom pravom kolese defekt. Stojí odstavený.


L70 - 2001, 2003, 2005
Reakcia na: Sarko #641:
Doplnim, ze dnes rano bola 361 na l. 2 a predpoludnim na l.3. Co je so 414?
Reakcia na: Vladimír #639:

Nezvládnuté smery a časy sú jedna vec. Ja som mal na mysli skôr zneužívanie vodičmi, ktorí si to môžu dovoliť, aj keď vozidlo nemusí byť úplne preplnené. Ako môže vodič zo zakrytej kabíny objektívne vedieť, či niekde medzi 2. a 3. dverami nie je nejaká vzduchová bublina a požiadať cestujúcich, aby sa postúpili ďalej do vozidla (bežná prax na autobusoch SAD). Dvihnúť vysielačku je oveľa jednoduchšie...
L5 - 14. deň - 512, 536
L4 - včera - sólo 361 (info od Nodesa)
2002 v teréne a za ňou sa vlečie plošina 🙂

V utorok bola v teréne 1004.
Reakcia na: Sarko #636:
V prvom rade by sa mal DPMK postarať o to, aby neexistoval smer, či čas, kedy je doprava nezvládnutá. Potom sa vyrieši aj problém s (ne)zastastavovaním vozidiel.
Reakcia na: Isidor #634:

No nečuduj sa, keď 523 zasahovala do prevádzky len 3 roky a 10 rokov stála odstavená... Daj jej čas, ešte sa asi chuderka nestihla spamätať zo šoku. 🙂
Reakcia na: MaTHiaS #635:

Ja som to hovoril, že po tom, čo vodiči prišli na to, že si nezastavenie na zastávkach MHD môžu odobriť od dispečingu, začnú to zneužívať...
Tak... Kde mam začať.... Neviem čo je s tou Kosickou MHD dopravou ale stale je to horsie a hosrie....
Raz Stojim na zastavke a trolejbus c.71 .. prejde okolo zastavky ako by tam nikto nebola ani by tam nemal. stat.... Inokedy v elektricke nefunguju stikatka.. elektr. c. 9 ... alebo Pan vodic vam zavrie dvere pred nosom aj ked vas vidi a pri tom ide skor o 4 minuty... ( pozeral som cas v trolejbuse...) ... takze DPMK ke len tak dalej 🙂
Reakcia na: Sarko #633:
no, neviem, ale o 18:00 som videl na L5 538čku...
Inak kto mi objasní zmysel L29AB? Akú to má vyťaženosť na úseku "Horný Bankov"-"Alpinka"??
L5 - 13. deň - 501, 523
O 11:31, po dojdení na konečnú, šla 523 na poruchu 1. dverí do vozovne. Cca na hodinu ju nahradila dispozičná záloha 538.
Reakcia na: Isidor #630:

Tak vitaj v rodine! '-) Len, pls, majte všetci na pamäti, že prípadné akékoľvek zdraženie služieb už ovplyvniť neviem... 🙂
Dnes som isiel o 09-00 od HYPERMARKETU TESCO smerom na mier trolejbusom 711 :)) L711 mal hore na BUSE :)) bud PC skriatok, alebo ... :))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.